گوشی Figgers F3

گوشی Figgers F3 با فناوری 5G و شارژ بیسیم از فاصله 5 متری معرفی می‌شود

در آینده‌ی نزدیک شاهد معرفی گوشی Figgers F3 به عنوان نخستین گوشی 5G آمریکایی خواهیم بود. فیگرز اف 3 همچنین قابلیت شارژ بیسیم تا 5 متر را نیز ارائه می‌کند.

یکی از شرکت‌های مخابراتی آمریکا که در سال 2009 میلادی تاسیس شد، Figgers نام دارد. هم اکنون این شرکت در زمینه تماس و اینترنت فعالیت داشته و در ازای پرداخت ماهانه 165 دلار، سرویس رومینگ، تماس و اینترنت را به صورت نامحدود در اختیار کاربران بیشتر از 80 کشور جهان قرار می‌دهد.

شرکت Figgers اولین گوشی هوشمند خود با نام Figgers F1 را در سال 2014 میلادی معرفی کرد؛ این دستگاه می‌تواند تحرک وسایل نقلیه بیشتر از 10 مایل در ساعت را تشخیص دهد و به صورت خودکار با فعال کردن حالت ایمن، مانع از ارسال پیام هنگام رانندگی شود.

این شرکت مخابراتی مستقر در فلوریدا در ماه جاری اعلام کرد که به زودی از گوشی هوشمند جدید خود که در آمریکا ساخته شده و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند، رونمایی خواهد کرد؛ مکان تولید دستگاه خارج از فلوریدا است.

اطلاعاتی درباره گوشی Figgers F3

بر اساس اظهارات Freddie Figgers، مدیر این شرکت آمریکایی، گوشی Figgers F3 با همه اپراتورهای موبایل موجود در تمام کشورهای جهان سازگار است.

این گوشی موبایل دارای 1 ترابایت حافظه داخلی است؛ بالاترین میزان حافظه‌ای که یک گوشی هوشمند می‌تواند داشته باشد. اینطور که پیداست، گوشی Figgers F3 در برابر آب مقاوم بوده و دارای صفحه نمایش 4K است، همچنین دارای دوربین دوگانه 18 مگاپیکسلی بوده و با ظاهری جذاب، مطابق با تصویر عرضه خواهد شد.

جالب‌ترین ویژگی این دستگاه را می‌توان شارژر Super Base دانست؛ در حقیقت امکان شارژ بیسیم گوشی هوشمند Figgers F3 در فاصله 5 متری از شارژر وجود دارد. ما مفاهیم این نوع شارژر بیسیم را با شرکت‌هایی همانند Energous و Wattup دیده‌ایم.

در گذشته شاهد شایعاتی بودیم مبنی بر آن که شرکت اپل از شارژر بیسیم دوربرد در آیفون‌های نسل بعد استفاده خواهد کرد، اما قبل از آن که قابلیت سازگاری با این نوع شارژر بیسیم در گوشی های اپل اضافه شود، شایعات از بین رفتند.

ما درباره شارژ بیسیم از فاصله 5 متری تردید داریم و به نظر می‌رسد تا زمان انتشار نسخه نمایش ویدیویی این ویژگی، تردیدها ادامه داشته باشد.

با این که هنوز شبکه 5G در دسترس نیست، اما گوشی Figgers F3 توانایی پشتیبانی از آن را دارد و این مسئله باعث تعجب است. هنوز نمی‌دانیم که این دستگاه دارای چه نوع پردازنده، مودم و حتی صفحه نمایش خواهد بود، سوالات زیادی درباره گوشی هوشمند جدید Figgers وجود دارد، اما بیشترین کنجکاوی ما مربوط به شارژر بیسیم است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مشخصاتش خوبه کیفیت فقط usa

  2. سالاره ایوووول به این شرکت آمریکایى!!!
    😉