آپدیت اندروید 9 برای آنر 8 ایکس

آپدیت اندروید 9 برای آنر 8 ایکس ، میت 20 لایت و نوا 3 آی منتشر شد

آپدیت اندروید 9 برای آنر 8 ایکس (Honor 8X)، میت 20 لایت (Mate 20 Lite) و نوا 3 آی (Nova 3i) منتشر شد. این به‌روزرسانی رابط کاربری EMUI 9 را به همراه دارد.

یک روز پیش آپدیت اندروید پای برای گوشی‌های خانواده میت 9 و نوا 2 اس هواوی منتشر شد. و امروز سه گوشی دیگر هواوی نیز این به‌روزرسانی جدید را دریافت کردند و حالا به EMUI 9 تجهیز می‌شوند.

آپدیت اندروید 9 برای آنر 8 ایکس ، میت 20 لایت و نوا 3 آی

ساعاتی پیش کاربران چینی گزارش دادند که آپدیت اندروید 9 برای آنر 8 ایکس ، میت 20 لایت و نوا 3 آی (که برخی آن را به نام پی اسمارت پلاس می‌شناسند) منتشر شده است. خبر خوب این که به‌روزرسانی مذکور خیلی زود برای این سه گوشی در دیگر کشورها نیز عرضه خواهد شد.

EMUI 9 عملکرد بهبود پیدا کرده‌ای را از هر نظر نسبت به نسخه‌ی گذشته‌ی این رابط کاربری ارائه می‌کند. به گزارش هواوی، گوشی پس از نصب این آپدیت، 25.8 درصد در واکنش سیستمی سریع‌تر می‌شود، 12.9 درصد در شیوایی بهتر خواهد شد، در حالی که اجرای اپلیکیشن‌ها 10.2 به صورت متوسط 102 میلی‌ثانیه کاهش پیدا می‌کند. EMUI 9 با خود فناوری GPU Turbo 2.0 را به همراه خواهد داشت که به منظور اجرای روان‌تر بازی‌های محبوب طراحی شده است. این رابط کاربری همچنین دمای دیوایس را به صورت هوشمندانه کنترل خواهد کرد، پس مطمئن خواهید شد گوشی شما حرارت بیش از حد را به خود نخواهد دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. من 8xدارم ولی اپدیت 9 نیومده میاد یا نه؟؟؟

  2. منم 8x دارم و هنوز اندروید 9 نیومده، الکی میگن 😏

  3. سلام من گوشیم رو آپدیت کردم ولی اندرویدش بالا نرفت
    چرا؟؟؟؟
    مدل گوشی honor 8x

  4. من چیزی در یافت نکردم واسه نوا