جعبه گشایی و بررسی اولیه ویدیویی گلکسی ای ۵۰ سامسونگ (گجت تی وی)

گلکسی ای ۵۰ (Samsung Galaxy A50) مدل بزرگتر سری جدید گوشی های میان رده‌ی گلکسی A سامسونگ محسوب می‌شود و در کمتری فرصت پس از رونمایی و عرضه‌ی رسمی این دیوایس، جعبه گشایی و نگاه اولیه ویدیویی به آن را برایتان در استویو گجت تی وی آماده کرده‌ایم.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی ای 50

سامسونگ برای پاسخگویی به نیاز کاربران و افزایش روزافزون محبوبیت گوشی های نه چندان گران قیمت سری ای خود، دو مدل جدید تحت عنوان گلکسی ای ۳۰ و گلکسی ای ۵۰ را با طراحی مدرن‌تر و ناچ قطره‌ای روانه‌ی بازار کرده است. مدل گلکسی A50 به یک نمایشگر سوپر امولد ۶.۴ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی مجهز شده که نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹، تراکم ۴۰۳ پیکسل را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. طراحی ناچ قطره‌ای و کاهش حاشیه‌های بالا و پایین صفحه باعث شده است که نمایشگر بتواند حدود ۸۴.۹ درصد از مساحت پنل جلویی را به خود اختصاص دهد.

پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اگزینوس ۹۶۱۰ نانومتری با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Mali-G72 MP3، چهار و شش گیگابایت حافظه رم در کنار ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی تا سقف ۵۱۲ گیگابایت دیگر، دوربین سه گانه بر روی پنل پشتی شامل یک سنسور ۲۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 و دو سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با اف استاپ f/2.2 و سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان با گشودگی دیافراگم f/2.2، امکان فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی با اف استاپ f/2.0، بلوتوث ۵.۰، باتری لیتیوم پلیمری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی، پورت یو اس بی تایپ سی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت نانو به طور همزمان از دیگر مشخصات فنی سامسونگ گلکسی ای ۵۰ محسوب می‌شوند.

کمپانی سازنده این دیوایس جدید را در چهار رنگ آبی، سفید، سیاه و مرجانی روانه‌ی بازار خواهد کرد و اگر شما هم قصد خرید آن را دارید، در ویدیوی جعبه گشایی گلکسی A50 با گجت تی وی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به مهمترین قابلیت‌های این گوشی و البته آیتم‌هایی که سامسونگ داخل جعبه‌ی آن قرار داده است:

آنباکس و بررسی ویدیویی گلکسی A50 سامسونگ