خودروی الکتریکی آئودی Q4 E-Tron در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمد (گجت تی وی)

خودروی الکتریکی آئودی Q4 E-Tron در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمد (گجت تی وی)

خودروهای الکتریکی از مهمترین ترندهای امسال نمایشگاه خودروی ژنو محسوب می‌شوند و آئودی نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی این صحنه با رونمایی از کانسپت مدل Q4 E-Tron طراحی لوکس اس یو وی های خود را به دنیای خودروهای برقی آورده است.

خودروی مفهومی Q4 E-Tron آئودی فرمول موفق دیگر خودروسازان عرصه‌ی ماشین های الکتریکی را گرفته و البته کمی آن را کوچک‌تر کرده است. این مدل مدرن قرار است حدودا رنجی معادل ۲۸۰ مایل (حدود ۴۵۰ کیلومتر) را پوشش دهد تا رقیبی جدی برای خودروی برقی تسلا مدل وای محسوب شود. کمپانی سازنده اعلام کرده که قصد دارد یک رابط کاربری بسیار مدرن برای این محصول ارائه دهد که تصاویر را به شکل واقعیت افزوده نمایش دهند به شکلی که راننده تصور می‌کند این تصاویر در فاصله‌ی حدودا ۱۲ متری از وسیله‌ی نقلیه‌ قرار گرفته‌اند؛ البته متاسفانه در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹ (Geneva Motor Show 2019) این فناوری هیجان‌انگیز هنوز آماده‌‌ی نمایش نبود.

کمپانی آئودی قصد دارد این مدل الکتریکی را تا اواخر سال ۲۰۲۰ به مرحله‌ی تولید نهایی برساند و در آن زمان، مدل Q4 E-Tron به اولین خودروی این کمپانی آلمانی بدل می‌شود که خریداران می‌توانند نحوه‌ی روشن شدن چراغ‌های جلو را به سلیقه‌ی خودشان سفارشی‌سازی کنند.

بررسی اولیه خودروی الکتریکی آئودی Q4 E-Tron در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*