رولزرویس فانتوم Tranquillity

با رولزرویس فانتوم Tranquillity احساس آرامش و سکوت را تجربه کنید

رولزرویس فانتوم Tranquillity در نمایشگاه ژنو رونمایی شد. این خودرو کاملا سفارشی بوده و در ساخت آن از فولاد ضدزنگ، طلای 24 عیار و آلومینیوم گرید فضایی استفاده شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

در غرفه شرکت خودروسازی رولزرویس در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 شاهد خودروهای سفارشی متعددی بوده‌ایم که رولزرویس فانتوم Tranquillity برجسته‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. رولزرویس فانتوم از طراحی بسیار شخصی‌سازی شده‌ای بهره می‌برد و نام آن نیز به دلیل احساس آرامش و سکوتی که ارائه می‌دهد، انتخاب شده است. بر اساس اعلام رسمی، فقط 25 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد.

رولزرویس فانتوم Tranquillity

مشخصات رولزرویس فانتوم Tranquillity

برای کابین خودرو رولزرویس فانتوم Tranquillity از قابلیت‌های متفاوتی استفاده کرده‌اند که از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به ماسک‌های دیافراگم ایکس رس استفاده شده در موشک فضایی اسکای لارک و تکه‌های شهاب‌سنگ در کنترلر صدا اشاره کرد. برای تریم داشبورد این خودرو از فولاد ضدزنگ، طلای 24 عیار و آلومینیوم گرید فضایی استفاده شده است. برای کابین نیز پوشش ترکیب چرم سفید یا خاکستری قابل سفارش خواهد بود.

رولزرویس فانتوم Tranquillity

گفتنی است در این خودرو از امکانات و جزئیات برجسته‌ای استفاده شده است و مدت‌ها طول می‌کشد تا مالکان این خودرو بتوانند آن‌ها را کشف کنند. علاوه بر خودرو رولزرویس فانتوم که به معرفی مختصری از آن پرداخته‌ایم، در غرفه رولزرویس مدل‌های مشکی نشان گوست و ریث نیز مشاهده شده است که تصاویر و جزئیات آن‌ها تاکنون منتشر نشده و باید منتظر بمانیم.

تصاویر رولزرویس فانتوم Tranquillity

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بدرد نمیخوره ک همش سفیده همش باید نگران باشی ماشین کثیف نشه