شیائومی بلک شارژ 2 در آنتوتو

مشخصات گوشی شیائومی بلک شارک 2 در سایت آنتوتو رویت شد

گوشی موبایل شیائومی بلک شارک 2 (Xiaomi Black Shark 2) در سایت بنچمارک‌گیری آنتوتو حضور یافت. به لطف همین سایت٬ حالا ما با برخی مشخصات فنی دومین نسل گوشی گیمینگ شیائومی آشنا شده‌ایم.

گوشی شیائومی بلک شارک 2 که در 18 مارس (27 اسفند) معرفی خواهد شد٬ به تازگی در سایت آنتوتو رویت شده و برخی از جزئیات کلیدی آن افشا شده است. این گوشی هوشمند با عنوان “Blackshark Skywalker” در پایگاه داده‌های این سایت بنچمارک‌گیری حضور پیدا کرده است. تراشه‌ی اسنپدراگون 855 و 8 گیگابایت رم زیر قاب گوشی گیمینگ آینده‌ی شیائومی جای خواهند داشت. این گوشی سیستم عامل اندروید پای را اجرا می‌کند و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی را ارائه می‌کند. آنتوتو اندازه‌ی نمایشگر این گوشی را مشخص نکرده٬ اما می‌گوید وضوح تصویر آن 2340 در 1080 پیکسل است.

امتیاز شیائومی بلک شارژ 2 در آنتوتو

شیائومی بلک شارژ 2 در آنتوتو

شیائومی بلک شارک 2 امتیاز 359,973 را در آزمایش بنچمارک سایت آنتوتو دریافت کرده است؛ گرچه ما نمی‌توانیم با توجه این امتیاز دریافت شده در مورد این دیوایس قضاوت کنیم.

این گوشی گیمینگ چندی پیش با تراشه‌ی اسنپدراگون 855 و 8 یا 12 گیگابایت در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شده بود. نسخه‌ی مجهز به 8 گیگابایت رم این دیوایس ارائه کننده‌ی حافظه داخلی 128 گیگابایتی است٬ اما مشخص نیست حافظه‌ی مدل دوم چقدر خواهد بود.

همانطور که گفتیم شیائومی بلک شارک ۲ قرار است تا چند روز دیگر معرفی شود٬ پس آن موقع می‌توانیم به پاسخ بسیاری از پرسش‌هایمان دست پیدا کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه