بایک آرک فاکس GT

هایپرکار چینی بایک آرک فاکس GT در ژنو خوش درخشید

بایک آرک فاکس GT در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 رونمایی شد. این سوپرکار الکتریکی از قدرت خارق‌العاده 1020 اسب بخاری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو چینی آشنا می‌شویم.

نمایشگاه خودرو ژنو 2019 به جولانگاه خودروهای الکتریکی تبدیل شده است و هر شرکتی خودروهای خود را به معرض نمایش عموم قرار گذاشته است. از خودروهای خانوادگی شهری برقی تا هایپرکارهای پرقدرت نگاه بسیار از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است. یکی از این خودروها، بایک آرک فاکس GT است که در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

بایک آرک فاکس GT

مشخصات بایک آرک فاکس GT

بایک آرک فاکس GT از یک موتور الکتریکی فوق‌العاده قدرتمند برخوردار است که می‌تواند قدرتی معادل 1020 اسب بخار تولید کند. این خودرو از وزن سبک و قدرت زیادی بهره می‌برد که به همین دلیل قادر است ظرف مدت 2.59 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. خودرو بایک آرک فاکس GT با چنین شتاب فوق‌العاده‌ای در کنار بوگاتی شیرون قرار می‌گیرد. علاوه بر این مدل پایه، شرکت چینی بایک مدل استریت ادیشن را نیز طراحی کرد‌ه است که به احتمال زیاد در خارج از بازار چین عرضه خواهد شد.

بایک آرک فاکس GT

گفتنی است شرکت بایک برای کسانی که خواهان خودرویی برای پیست هستند، مدل تراک ادیشن را تهیه کرده است. این مدل با رنگ بدنه آبی در نمایشگاه ژنو مشاهده شده است. مدل تراک ادیشن از موتور قدرتمند 1362 اسب بخاری و گشتاور 1320 نیوتن‌متری برخوردار است و برای آن جدیدترین تکنولوژی فرمول E را در نظر گرفته‌اند.

بایک آرک فاکس GT

مدیرعامل شرکت خودروسازی بایک در خصوص این محصول عنوان کرد خودرو آرک فاکس همانند نوری از خلاقیت این شرکت است که جهانیان می‌توانند موفقیت ما را با آن ببینید. این نور مسیر پیش روی بایک را به جهان نشان می‌دهد. گفتنی است مرکز تحقیق و توسعه‌ی بایک مستقر در اسپانیا طراحی آرک فاکس GT را انجام داده است. در سال 2016 نیز کانسپتی با نام آرک فاکس 7 رونمایی شد که از لحاظ قدرت مشابه بایک آرک فاکس GT بود.

تصاویر بایک آرک فاکس GT

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بایک الان بهترین خودرو ساز برقی جهان هست و محصولات بایک در ایران بسار با کیفیت و بدون خرابی هست

  2. هیچی نزدم
    این کلمه بنجله هاااا 😁 همیشه تو خوابم میاد
    بنجله هاااا خخخخخخخخخخخ
    دوست عزیزم
    تقریبا ما ایرانی ها
    ۴۰ سال قبل یه چی زدیم ، اثرش حالا حالا در تاریخ به عنوان یک بحران انسانی قراره قلمداد شه و عبرت برای بشریت .
    بنجله هااااااااا خخخخخخخخخخخخخ
    چینیه بنجله هااااااااا 😁

  3. اینا رو فقط باید نگا کرد

  4. بچه ها چینیه هااا بنجله !…
    کوییک سوار
    دنا سوار
    پراید سوار
    چینیه هاااا بنجله …
    ایرانی ؟
    چینیه هااا بنجله ، …
    پراید ثبت نامی ساله اینده با ۵۵ ملیون میدن برات ؟
    چینیه هااا بنجله