عمر باتری گلکسی اس 10 ای

عمر باتری گلکسی اس 10 ای سامسونگ چگونه است؟

ما در این مقاله به بررسی عمر باتری گلکسی اس 10 ای سامسونگ (Samsung Galaxy S10e) خواهیم پرداخت. آیا گوشی کامپکت جدید سامسونگ می‌تواند نیاز کاربران پر استفاده را برطرف کند؟

اگر به دنبال یک گوشی جمع و جور واقعا عالی هستید که به راحتی بتوانید آن را با یک دست استفاده کنید و بدون مشکل در جیبتان جا شود٬ یک پادشاه جدید وارد شده است: گلکسی اس 10 ای. برخلاف خواهر و برادر بزرگ‌ترش٬ اس 10 ای یک محصول جدید برای کسانیست که به دنبال یک گوشی کوچک با عملکردی عالی هستند. اما عمر باتری گلکسی اس 10 ای چگونه است؟

همانطور که گفته شد این گوشی از دو عضو دیگر خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ کوچک‌تر است٬ اما این کوچکتر بودن باعث شده تا یک باتری کوچک‌تر در زیر قاب آن جای بگیرد. این گوشی به یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده در حالی که باتری اس 10 3400 میلی‌آمپر ساعت و اس 10 پلاس نیز 4100 میلی‌آمپر ساعت است.

ما چند روز از این گوشی جمع و جور استفاده کردیم و حالا در حال حاضر با بررسی اولیه‌ای که روی این محصول داشتیم٬ می‌توانیم نتایج عمر باتری آن را در اختیار شما بگذاریم. نکته‌ی مهم در آزمایش ما این است که سطح اجرا در دستگاه‌های مختلف یکسان بود تا شما بتوانید عمر باتری گلکسی اس 10 ای را کاملا شانه به شانه با گوشی‌های قدیمی‌تر و حتی آیفون‌های اپل مقایسه کنید. متاسفانه باید بگوییم که عمر باتری در این گوشی دوست داشتنی٬ کمتر از حد متوسط است.

عمر باتری گلکسی اس 10 ای سامسونگ

ما عمر باتری را با اجرای یک اسکریپت وب سفارشی اندازه میگیریم. این اسکریپت به گونه‌ای طراحی شده که توان مصرفی همچون دنیای واقعی را ارائه می‌کند. روشنایی نمایشگر تمام دیوایس‌های اجرا کننده‌ی آن 200 نیت است.

عمر باتری گلکسی اس 10 ای

گوشی جدید Galaxy S10e سامسونگ در آزمایش ما 7 ساعت عمر باتری را با شارژ کامل ارائه کرد. باتری این دیوایس خیلی زود تخلیه می‌شود و اگر از کاربرانی باشید که در طول روز استفاده‌ی زیادی از گوشی خود دارید٬ شما تا پیش از پایان روز مجبور خواهید شد دوباره آن را شارژ کنید. این مقدار برای یک گجت جمع و جور نظیر اس ۱۰ ای خیلی بد است. البته توجه داشته باشید که ما یک نسخه‌ی اگزینوسی این گوشی را بررسی کردیم و هنوز به بررسی مدل اسنپدراگونی آن نپرداخته‌ایم.

اگر به دنبال بهترین جایگزین‌ها از نظر اندازه برای این دیوایس می‌گردید٬ ما به شما گوگل پیکسل 3 که یک گوشی کوچک با باتری بزرگ٬ اما عمر باتری متوسط مشابه است را توصیه می‌کنیم. در اینجا آیفون ایکس اس نیز می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد٬ اما قیمت آن بالاتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سامسونگ شاهکاره اینا همش چرته

  2. اپل باتریش خوب بود ولی افت کرد

  3. داداشی وقتی داری تحلیل میکنی دقیق تحلیل کن… !!!
    ایفون Xs کلهم ۱۵ دقیقه عمر باتریش از گوگا پیکسل3 بیشتره… .
    و این دو تا با میانگین یک ساعت و نیم عمرشون از گلکسی اس 10e بیشتره… .
    حالا چرا اومدی گوگل پیکسل 3 رو با گلکسی اس 10e مقایسه میکنی یا میخوای گوگل پیکسل3 رو خراب کنی یا اومدی گلکسی اس 10e رو شیر کنی… .
    یا شایدم توهم زدی بخوای تو آب گل آلود ماهی بگیری و بگیر آیفون Xs خیلی خفنه… :/