اکران فیلم شرلوک هلمز 3 با تاخیر مواجه شد

شرکت برادران وارنر رسما اعلام کرد که اکران فیلم شرلوک هلمز 3 با بازی رابرت داونی جونیور و جود لاو با تاخیر مواجه شده و حالا طرفداران باید نزدیک به دو سال دیگر منتظر تماشای این فیلم بمانند. 

طبق اعلام شرکت برادران وارنر، فیلم شرلوک هلمز 3 در ماه دسامبر سال 2021 (دی ماه سال 1400) به اکران در خواهد آمد. با اینکه حضور داونی جونیور و جود لاو تایید شده اما هنوز مشخص نیست که کارگردان دو قسمت اول، گای ریچی (Guy Ritchie) برای ساخت قسمت سوم نیز بازخواهد گشت یا خیر. با توجه به تاریخ اکران جدید، شاید او بتواند زمان خالی برای ساخت این فیلم را پیدا کند. او در حال حاضر مشغول ساخت فیلم علاءالدین برای شرکت والت دیزنی است.

هنوز جزئیات زیادی از فیلم Sherlock Holmes 3 منتشر نشده اما می‌دانیم که کریس برانکاتو، نویسنده سریال نارکوز (Narcos) مشغول کار روی فیلمنامه است. جود لاو همچنین گفته در داستان فیلم، شخصیت‌های هلمز و دکتر واتسون پس از چند سال دوری با یکدیگر ملاقات می‌کنند، درست همانند مخاطبان که چندین سال از این دو شخصیت دور بوده‌اند.

فیلم شرلوک هلمز 3

اولین قسمت از مجموعه فیلم شرلوک هلمز در سال 2009 به اکران در آمد و با بودجه 90 میلیون دلاری، بیش از 520 میلیون دلار در جهان فروخت. موفقیت قابل توجه این فیلم باعث شد تا قسمت دوم آن با نام بازی سایه‌ها (A Game of Shadows) در سال 2011 روی پرده رود. این فیلم که با بودجه 125 میلیون دلاری ساخته شده بود، موفقیت قسمت اول را ادامه داده و 545 میلیون دلار در جهان فروخت. با اینکه ساخت قسمت سوم از همان سال 2011 تایید شد اما به دلایل مختلف ساخت اثر با تاخیر مواجه شد و این به معنای فاصله 10 ساله میان قسمت دوم و سوم است.

فیلم شرلوک هلمز 3 رقبای قدرتمندی در باکس آفیس خواهد داشت

اکران فیلم شرلوک هلمز 3 در تاریخ 22 دسامبر به معنای رقابت این فیلم با اثر موزیکال شرور (Wicked) از شرکت یونیورسال، انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 از شرکت سونی و یک اثر نامشخص بزرگ از شرکت دیزنی خواهد بود که باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سریالش فقط عالی بود