تسلا مدل S شوتینگ بریک

خودرو سفارشی تسلا مدل S شوتینگ بریک در نمایشگاه ژنو رونمایی شد

تسلا مدل S شوتینگ بریک در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 معرفی شد. با توجه به منحل شدن شرکت سازنده این خودرو، این مدل تسلا تنها خودرو سفارشی جهان در نوع خود خواهد بود. در ادامه با امکانات و مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

کمپانی آلمانی RemetzCar خودرو تسلا مدل S شوتینگ بریک را طراحی کرده و در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 به نمایش عموم در آورد. این خودرو به درخواست Floris de Raadt به صورت سفارشی تولید شده و در ابتدا قرار بود فقط یک دستگاه از این خودرو ساخته شود، اما شرکت آلمانی RemetzCar مجددا اعلام کرد 20 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد. گفتنی است این شرکت آلمانی چندی پیش منحل شد و این خودرو دیگر تولید نمی‌شود. البته برای Floris de Raadt که در حال حاضر او فقط مالک تسلا مدل S شوتینگ است، همه چیز رضایت‌بخش خواهد بود؛ چراکه مشابه این خودرو در جهان وجود ندارد.

تسلا مدل S شوتینگ بریک

بررسی تسلا مدل S شوتینگ بریک

احتمال دارد Floris de Raadt برای سفارش این خودرو از مدل S قبلی که شرکت آلمانی RemetzCar در سال 2016 ساخته و رونمایی کرده است، الگو گرفته باشد. آن خودرو از نظر زیبایی در شرایط مناسبی نبود، اما تسلا مدل S شوتینگ بریک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تاکنون از هزینه تبدیل تسلا مدل S معمولی به مدل شوتینگ بریک جزئیاتی منتشر نشده است، اما بدون شک هزینه زیادی را به همراه داشته است. با توجه به منحل شده شرکت سازنده این خودرو، بدون شک علاقه‌مندان به خودروهای شوتینگ بریک الکتریکی انتظار دارند ایلان ماسک تولید انبوه آن را در دستور کار خود قرار دهد.

تصاویر تسلا مدل S شوتینگ بریک

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه