لندویند X7

لندویند X7 در راه بازار ایران؛ یک خودرو چینی کپی‌کاری شده از رنجروور ایووک

لندویند Landwind) X7) به زودی به بازار ایران عرضه می‌شود. این خودرو چینی به صورت حرفه‌ای از خودرو رنجروور ایووک کپی‌کاری شده و شباهت آن‌ها بسیار زیاد است. در ادامه مشخصات و امکانات لندویند ایکس 7 را بررسی می‌کنیم.

خودرو چینی لندویند X7 در راه بازار ایران است. این خودرو چینی که در صنعت خودرو چین آن را با لقب سلطان تقلب می‌شناسند، مدل کپی‌کاری شده و البته حرفه‌ای از خودرو رنجروور ایووک است. از این خودرو به عنوان رقیب جدی چری تیگو 7 نیز نام برده می‌شود. مدتی قبل یکی از واردکنندگان نه چندان سرشناس تعدادی از خودروهای چینی برند لندویند را به کشور وارد کرده است که به صورت حرفه‌ای از شاسی بلند اسپرت لوکس رنجروور ایووک کپی‌کاری شده است. این کپی‌کاری به قدری حرفه‌ای بوده است که تفاوت نسخه اصل و کپی‌شده کمی دشوار به نظر می‌رسد.

مشخصات لندویند X7 

لندویند X7 حدود 4.42 متر طول، 1.92 متر عرض و 1.63 متر ارتفاع دارد و قیمت حدودی آن نیز حدود 300 میلیون تومان است. البته کیفیت مونتاژ آن در وضعیت مناسبی قرار ندارد. شرکت چینی لندویند برای خودرو ایکس 7 یک موتور 2 لیتری توربو در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی معادل 190 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر تولید کند. قدرت تولید شده از موتور نیز به کمک یک گیربکس 8 سرعته به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

لندویند X7

در بازار چین مدل دو دیفرانسیل لندویند X7 نیز عرضه شده است، اما تاکنون جزئیات دقیقی از مشخصات فنی این خودرو برای بازار ایران منتشر نشده است. از امکانات لندویند X7 می‌توان به کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سنسور نور، دوربین 360 درجه، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم تهویه اتوماتیک، کنترل سرعت در سراشیبی، تنظیم حالت رانندگی، نمایشگر لمسی، کامپیوتر سفر، بلوتوث، سقف پانارومیک، 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای، صندلی‌های جلوی برقی، دوربین های دید عقاب برای سبقت‌گیری، رادار خطی، ترمز پارک برقی و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*