گوشی گلکسی ای ۹۰ سامسونگ

گوشی گلکسی ای ۹۰ سامسونگ ؛ ارزان‌تر از گلکسی اس ۱۰ ای با دوربین چرخشی

یکی دیگر از گوشی‌های مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون 855 سامسونگ که تا چندی دیگر معرفی خواهد شد٬ گوشی گلکسی ای ۹۰ سامسونگ (Samsung Galaxy A90) است. گفته می‌شود این گوشی که ارزان‌تر از گلکسی اس ۱۰ ای است٬ به یک ماژول دوربین چرخشی مجهز خواهد بود.

گلکسی نوت 10 تعداد گوشی های قدرت گرفته از پردازنده‌ی اسنپدراگون 855 شرکت سامسونگ راه به عدد 6 می‌رساند٬ اما به لطف یک منبع٬ به نظر می‌رسد غول کره‌ای می‌خواهد دیوایس‌های پرچمدار بیشتری را نیز به بازار عرضه کند که لزوما همگی گران قیمت نیستند. گرچه تعداد دقیق آن‌ها در انتها مشخص نیست٬ اما می‌توان گفت امسال حداقل گوشی پرچمدار اقتصادی سامسونگ که ارزان‌تر از گلکسی اس 10 ای است را می‌توانیم امسال ملاقات کنیم. اما چگونه وقتی پردازنده‌ی دو دیوایس یکسان است٬ قیمت گوشی جدید ارزان‌تر می‌شود؟

چرا گلکسی ای ۹۰ سامسونگ ارزان‌تر از اس ۱۰ ای خواهد بود؟

متاسفانه هنوز هیچ جزئیاتی از این گوشی پرچمدار اقتصادی سامسونگ در دست نیست. با این حال به نظر می‌رسد این دیوایس گلکسی ای ۹۰ نام خواهد گرفت تا در جایگاهی پایین‌تر از اعضای خانواده گلکسی اس قرار گیرد. این گوشی تنها از یک جفت گوشی برخوردار خواهد بود. دلیل آن٬ مجهز بودن به یک ماژول دوربین پاپ آپ منحصر به فرد است که شما می‌توانید آن را بچرخوانید تا انتخاب کنید آیا می‌خواهید عکس سلفی بگیرید یا از آن‌ها به عنوان دوربین پشتی گوشی استفاده کنید. جزئیات در مورد این دوربین‌ها محدود است٬ اما گفته می‌شود یکی از دوربین‌ها 48 مگاپیکسلی است.

به منظور کاهش قیمت گوشی پرچمدار اقتصادی سامسونگ یا همان گلکسی ای ۹۰ دیگر از نمایشگر AMOLED خانواده گلکسی اس 10 استفاده نمی‌کند و به یک مدل ارزان‌تر LCD تجهیز خواهد شد. این می‌تواند به معنای حضور ناچ به جای حفره روی نمایشگر باشد. ظرفیت رم کمتر و حافظه‌ی کاهش پیدا کرده و همچنین از یک پنل پشتی پلاستیکی براق به جای جنس شیشه‌ای استفاده خواهد شد که می‌تواند به هرچه کمتر شدن هزینه‌ی نهایی بی‌انجامد.

از آنجایی که هیچ یک از این اطلاعات رسما توسط سامسونگ منتشر نشده٬ پس احتمال اینکه شایعه‌ای بیش نباشند هم وجود دارد. با این حال ما حدس می‌زنیم سامسونگ برای رقابت با رقبای قدرتمند چینی خود نظیر شیائومی و وان پلاس٬ نیازمند حضور فعال‌تر در بازار پرچمداران اقتصادی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حتما براش میصرفه رو یه چیز دیگه پیاده ش کرده