فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019 که منتظرشان هستیم

در این مطلب به تمامی فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019 خواهیم پرداخت. بلاک باسترهای مورد انتظاری که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان برای تماشای آن‌ها لحظه شماری می‌کنند.

در فهرست فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019 با آثار متنوعی رو به رو هستیم که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. برخلاف تصور، تعداد فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019 کمتر از آن‌ چیزی است که فکر می‌کنید اما آثاری هستند که نباید فرصت تماشا کردنشان را از دست داد.

تمامی فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019

فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019

10- شیشه (Glass)

تا اینجا تنها یکی از فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019 اکران خود را به پایان رسانده‌ است. فیلم شیشه، سومین قسمت از مجموعه شکست ناپذیر (Unbreakable) به حساب می‌آید که همانند دو قسمت قبلی، فضای خاص خود را دارد. قسمت اول یک تریلر روانشناختی، قسمت دوم یک فیلم ترسناک روانشناختی و قسمت سوم یک تریلر ابرقهرمانی است که پرونده این مجموعه فیلم را می‌بندد. با مراجعه به صفحه معرفی فیلم شیشه می‌توانید اطلاعات بیشتری از آن کسب کنید. این فیلم در تاریخ 18 ژانویه (28 دی) به اکران در آمد.

فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019

9- کاپیتان مارول (Captain Marvel)

اولین اثر دنیای سینمایی مارول در سال 2019 که قصد دارد همانند پلنگ سیاه (Black Panther) تاثیرگذار و موفق ظاهر شود. داستان این فیلم پیرامون شخصیت کارول دنورز جریان خواهد داشت که تبدیل به یکی از قوی‌ترین ابرقهرمانان دنیای مارول می‌شود. معرفی اولیه این شخصیت در انتهای فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Infinity War) صورت گرفت و پس از این فیلم اختصاصی، او را در انتقام جویان: آخر بازی (Avengers: Endgame) نیز مشاهده خواهیم کرد که به جنگ تانوس می‌رود. فیلم کاپیتان مارول در سال 1995 اتفاق می‌افتد و توضیح می‌دهد که چرا تاکنون خبری از این ابرقهرمان نبوده است. کاپیتان مارول اکران خود را به تازگی آغاز کرده و اگر قصد دریافت جزئیات بیشتری از آن را دارید، به مطلب معرفی فیلم کاپیتان مارول، مراجعه کنید.

فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019

8- شزم (Shazam)

دنیای سینمایی دی ‌سی به تدریج در حال دور شدن از آن خط‌های داستانی تاریک بوده و حالا دارای طنز و ماجراجویی‌های بیشتری است. فیلم شزم البته یک اثر کمدی خالص است که فصل تازه‌ای را برای دی سی آغاز خواهد کرد.

شخصیت شزم در بین کامیک دوستان بسیار محبوب است و انتظار می‌رود که فیلم‌اش بتواند مسیر آکوآمن (Aquaman) را پیش گرفته و پرفروش شود. تریلرهای فیلم تا اینجا وعده یک اثر بسیار مفرح و بامزه را داده‌اند و باید دید آیا این فیلم می‌تواند موفقیت‌های اخیر دی سی با آکوآمن و زن شگفت انگیز را ادامه دهد یا خیر. از شزم به عنوان یکی از غافل گیرکننده‌ترین فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019 یاد می‌شود.

این فیلم در تاریخ 5 آپریل 2019 (16 فروردین 1398) اکران می‌شود.

فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019

7- پسر جهنمی (Hellboy)

طرفداران پس از اکران فیلم پسر جهنمی 2: ارتش طلایی (Hellboy II: The Golden Army) سال‌ها در انتظار ساخت یک دنباله بودند اما در عوض با یک ریبوت رو به رو خواهند شد.  تریلر فیلم نشان می‌دهد که پسر جهنمی باید با یک جادوگر قدرتمند دوران قرون وسطی به مبارزه بپردازد.

این فیلم دارای درجه سنی بزرگسالانه R خواهد بود که طرفداران همیشه آرزوی آن را داشتند. اما چیزی که باعث شده تنفر زیادی نسبت به این فیلم وجود داشته باشد، عدم حضور ران پرلمن (Ron Perlman) در نقش اصلی است که باعث اعتراضات فراوانی شده و حتی بسیاری از طرفداران قدیمی حاضر به تماشای فیلم نیستند. دیوید هاربور (David Harbour)، یکی از بازیگران سریال چیزهای عجیب تر (Stranger Things) نقش هل بوی را ایفا می‌کند و میلا یوویچ (Mila Jovovich) شخصیت منفی فیلم خواهد بود. گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) دو فیلم اول را به شکلی هنرمندانه ساخت اما این بازسازی جدید به کارگردانی نیل مارشال، یک اکشن خالص دیوانه‌وار، خونین و خشن به نظر می‌رسد.

پسر جهنمی در تاریخ 12 آپریل 2019 (23 فروردین 1398) بازمی‌گردد. رقابت با شزم چندان به نفع این فیلم نخواهد بود.

فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019

6- انتقام جویان: آخر بازی (Avengers: Endgame)

بدون هیچ شک و تردیدی، آخر بازی پرفروش‌ترین فیلم سال 2019 خواهد بود. قسمت قبلی، جنگ بی نهایت توانست از مرز فروش 2 میلیارد دلار عبور کند و این قسمت جدید هم به راحتی چنین کاری را انجام خواهد داد.

این فیلم عظیم و مورد انتظار، خط داستانی 22 فیلم اخیر دنیای سینمایی مارول را به پایان می‌رساند، داستانی که با فیلم مرد آهنی (Iron Man) در سال 2008 آغاز شد. در آخر بازی با تعدادی از شخصیت‌های مهم دنیای مارول خداحافظی خواهیم کرد (یا حداقل با بازیگرانشان). انتقام جویان پس از اتفاقات جنگ بی نهایت، حالا قصد انتقام از تانوس را دارند و در کنار آن، می‌خواهند دوستان و آدم‌های ناپدید شده را برگردانند. کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز، مرد آهنی با بازی رابرت داونی جونیور، ثور با بازی کریس همسورث، هالک با بازی مارک رافالو، بیوه سیاه با بازی اسکارلت جوهانسون و هاوکی با بازی جرمی رنر در این قسمت حضور خواهند داشت و تعدادی دیگر از شخصیت‌های مارول، از جمله کاپیتان مارول به آن‌ها خواهند پیوست.

فیلم آخر بازی در تاریخ 26 آپریل 2019 (6 اردیبهشت 1398) به اکران در می‌آید و فاز سوم دنیای سینمایی مارول را به اتمام می‌رساند.

فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019

5- برایت برن (Brightburn)

برایت برن احتمالا یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019 است که این سوال را مطرح می‌کند: اگر در دنیای واقعی یک کودک ابرقهرمان به کره زمین بیاید، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ برخلاف سوپرمن که پس از ورود به زمین، برای کمک به انسان‌ها قدم گذاشت، کودک فیلم برایت برن یک موجود شرور خواهد بود که قدرت‌هایش قابل کنترل نیستند.

این فیلم نگاه واقع گرایانه‌ای به ماجراها خواهد داشت و به جای ملاقات با یک آدم خوب، با یک هیولا رو به رو می‌شویم. جیمز گان (James Gunn)، سازنده مجموعه فیلم‌های محافظان کهکشان (Guardians of the Galaxy) مغز متفکر پشت این فیلم بوده و قصد دارد با این فیلم، ژانر ابرقهرمانی را دچار تغییر و تحول کند. الیزابت بنکس نقش اصلی این فیلم را برعهده دارد. اگر از طرفداران سوپرمن هستید و کنجکاوید که اگر او علیه زمینی‌ها قیام می‌کرد، چه اتفاقی رخ می‌داد، به سراغ برایت برن بروید.

این فیلم در تاریخ 24 مه (3 خرداد 1398) به نمایش در  می‌آید.

فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019

4- مردان ایکس: دارک فینکس (X-Men: Dark Phoenix)

فیلم مردان ایکس: آخرین ایستادگی (X-Men: The Last Stand) همان شخصیت دارک فینکس کامیک بوکی که طرفداران انتظار داشتند را به آن‌ها ارائه نداد و شاید همین دلیل است که سازندگان با این فیلم جدید، یکبار دیگر به سراغ او رفته‌اند. داستان این فیلم در سال 1992 اتفاق می‌افتد و ماجراهای یک خط زمانی متفاوت را روایت می‌کند. حتما به یاد دارید که پس از اتفاقات فیلم روزهای گذشته آینده (X-Men: Days of Future Past)، خط زمانی تغییر پیدا کرده و اتفاقات قسمت‌های پیشین مردان ایکس در واقع هرگز رخ نداده‌اند.

این بار شاهد حضور نسخه جوان‌تری از شخصیت‌های مشهور مردان ایکس هستیم. پروفسور ایکس و مگنیتو نیز در فیلم حضور دارند و تلاش می‌کنند تا با قدرت‌های جین گری (Jean Grey) مقابله کنند. باید دید این نسخه جدید از دارک فینکس چه عملکردی خواهد داشت (آخرین ایستادگی با بودجه 210 میلیون دلاری، تنها 460 میلیون دلار فروخته بود). این فیلم توسط سایمون کینبرگ ساخته شده که در واقع اولین فیلم او نیز محسوب می‌شود. کینبرگ تا پیش از این، فیلمنامه آخرین ایستادگی، روزهای گذشته آینده و آپوکالیپس را به نگارش در آورده بود.

دارک فینکس در تاریخ 7 ژوئن 2019 (17 خرداد 1398) اکران می‌شود.

فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019

3- مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man Far From Home)

سومین فیلمی مارولی امسال، ماجراجویی‌های مرد عنکبوتی پس از اتفاقات آخر بازی را روایت می‌کند. تمامی شخصیت‌های قسمت اول به جز مرد آهنی، در این قسمت حضور خواهند داشت، از جمله ماریا هیل (Maria Hill) و نیک فیوری.

در این فیلم شاهد حضور جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) در نقش میستریو (Mysterio) خواهیم بود، یک شخصیت منفی جدید و قدرتمند. مارول برای ادامه برنامه‌هایش و آغاز فاز جدید دنیای سینمایی‌اش، به موفقیت این فیلم نیاز خواهد داشت. جان واتس (Jon Watts) همانند قسمت اول، ساخت این فیلم را نیز برعهده داشته است. مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) با بودجه 175 میلیون دلاری، 880 میلیون دلار در جهان فروخت و روح تازه‌ای به کالبد شخصیت مرد عنکبوتی دمید.

دور از خانه در 5 ژوئیه 2019 (14 تیر 1398) در سینماهای جهان روی پرده می‌رود.

فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019

2- جهش یافتگان جدید (The New Mutants)

آزمون و خطا و تلفیق ژانرهای ابرقهرمانی با فیلم جهش یافتگان جدید ادامه خواهد یافت، فیلمی که در دنیای مردان ایکس رخ می‌دهد اما در واقع یک فیلم ترسناک است. آنیا تیلور-جوی (Anya-Taylor Joy) که پیش از این در فیلم‌های اسپلیت (Split) و شیشه حضور داشت، در اینجا ایفای نقش می‌کند و در کنار او یکی از ستارگان سریال بازی تاج و تخت، میسی ویلیامز (Maisie Williams) حضور دارد. داستان فیلم پیرامون پنج جهش یافته می‌چرخد که در یک مکان مخفی گرفتار شده‌اند و در تلاش هستند تا فرار کنند.

جهش یافتگان جدید قرار است آغاز یک تریلوژی ترسناک ابرقهرمانی باشد و کارگردانی آن بر عهده جاش بون (Josh Boone) است که فیلم تقصیر ستاره های بخت ماست (The Fault in Our Stars) را در کارنامه دارد. بون تقریبا نصف این فیلم را دوباره از ابتدا فیلم‌برداری کرده و این تغییرات عمده، طرفداران را نگران کرده است.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، جهش یافتگان جدید در تاریخ 2 اوت 2019 (11 مرداد 1398) نمایش داده می‌شود. موفقیت این فیلم و برات برن، ژانر ابرقهرمانی ترسناک را به یکی از زیر-ژانرهای محبوب سینما تبدیل خواهد کرد.

فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019

1- جوکر (Joker)

آخرین اثر از فهرست فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019 شاید کنجکاوبرانگیزترین آن‌ها نیز باشد. فیلم جوکر قرار است یک اثر ابرقهرمانی متفاوت را ارائه کند و آخرین اثر از این ژانر پرطرفدار در سال 2019 خواهد بود. برخلاف جوکر اخیر که توسط جرد لتو (Jared Leto) بازی شد و موافق و مخالف زیادی داشت، تمامی طرفداران از این جوکر جدید راضی به نظر می‌رسند و احتمالا با یک اثر تریلر جنایی جذاب رو به رو خواهند شد.

این فیلم قرار است داستان ریشه‌های یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های شرور دنیای کامیک را روایت کند و در آن شاهد حضور بروس وین (Bruce Wayne) هم خواهیم بود، البته یک بروس نوجوان. این فیلم تا اینجا نظرات مثبتی دریافت کرده و با حضور ستارگان درجه یکی همچون خواکین فونیکس (Joaquin Phoenix) و رابرت دنیرو (Robert DeNiro)، احتمالا سر و صدای فراوانی به راه خواهد انداخت. کارگردانی جوکر بر عهده تاد فیلیپس (Todd Phillips) است که سه‌گانه خماری (The Hangover) را در کارنامه دارد. این فیلم یک تجربه متفاوت برای این کارگردان خواهد بود و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق عمل کند.

فیلم جوکر در تاریخ 4 اوت (13 مرداد 1398) روی پرده‌های سینما می‌رود.

نظر شما در مورد فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2019 چیست؟ منتظر اکران و تماشای کدام فیلم هستید؟