اپلیکیشن +One Hand Operation سامسونگ

با اپلیکیشن +One Hand Operation سامسونگ یک دستی از گوشی‌تان استفاده کنید

اپلیکیشن +One Hand Operation سامسونگ در پلی استور گوگل قرار گرفت. به لطف این برنامه٬ صاحبان گوشی‌های سامسونگ می‌توانند به راحتی با یک دست از گوشی خود استفاده کنند.

دیوایس‌های اندرویدی راه طولانی را طی کرده‌اند. در ابتدا آن‌ها برای ناوبری به دکمه‌های فیزیکی متکی بودند که بعدها جای آن‌ها با دکمه‌های روی صفحه عوض شد. و حالا ما در گوشی‌های مدرن از ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی استفاده می‌کنیم. با این حال افزایش اندازه‌ی نمایشگر کنترلر دیوایس با یک دست را برای بسیاری از کاربران سخت کرده است. سامسونگ با یک اپلیکیشن می‌خواهد این کار را آسان‌تر کند. در همین راستا آن‌ها اپلیکیشن +One Hand Operation را منتشر کرده‌اند.

عملکرد اپلیکیشن +One Hand Operation سامسونگ

اپلیکیشن +One Hand Operation سامسونگ

اپلیکیشن +One Hand Operation همانطور که از نامش پیداست٬ کار با گوشی با یک دست را آسوده‌تر می‌کند. این برنامه به شما کارایی مختلفی را با لمس و کشیدن انگشت‌ها در لبه‌های نمایشگر ارائه می‌کند. شما می‌توانید این ژست‌های حرکتی را برای قابلیت‌های دلخواه خود نظیر بازگشت به عقب٬ بازگشت به صفحه اصلی٬ بازکردن اپلیکیشن قبلی٬ گرفتن یک اسکرین شات و غیره تنظیم کنید. برای تماشای لیست کاملی از قابلیت‌ها که می‌توانید برای این ژست‌ها تنظیم کنید را در اینجا ببینید.

برنامه‌ی تازه منتشر شده‌ی سامسونگ یک اپلیکیشن بسیار سودمند است٬ اما به خاطر داشته باشید که تنها با گوشی‌های خود برند سامسونگ کار می‌کند. پس اگر شما هم صاحب یک گوشی سامسونگی هستید می‌توانید از طریق لینک زیر اپلیکیشن +One Hand Operation سامسونگ را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید تا از این به بعد به راحت بتوانید با یک دست هم از دیوایستان استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هنوزم یه دستی ماکار میکنیم

  2. ایووول به سامسونگ عجب چیزیه فوق‌العاده است!
    🙂