تور

با این تورها، سفر‌های یک هفته‌ای جذاب را تجربه کنید!

روز‌های زیبا و طولانی بهاری از این پس بهانه بهتری برای سفر به شما می‌دهند. در روزهای بلند و هوای خوب زمان بیشتری برای بازدید از شهرهای گردشگری دارید و سفر دو چندان به دلتان می‌چسبد. در همین روزهای پیش روی پایان سال و همین‌طور روزهای نوروزی بار سفر ببندید و یکی از مقاصد گردشگری زیر را انتخاب کنید.

تور

تور کوش آداسی و سفر به ساحل دیدنی ترکیه

تور کوش آداسی سفر به شهری متفاوت در ترکیه است که با سواحل زیبا و دیدنی یکی از مقاصد گردشگری خود مردم ترکیه نیز محسوب می‌شود. تفریحات آبی مختلف در کنار هتل‌های خوش ساخت با امکانات رفاهی خوب هر ساله پذیرای گردشگران فراوانی است. با هزینه بسیار مناسب می‌توانید حتی قبل از شروع تعطیلات نوروز مسافر این شهر باشید.

تور‌های کوش‌ آداسی با پرواز‌های قشم ایر و اطلس جت به مدت 6 شب و 7 روز برنامه‌ریزی می‌شوند. تمام تور‌ها دارای ترنسفر فرودگاهی رایگان هستند و گردشگران به آسانی به هتل می‌رسند. در انتخاب هتل دقت کنید بیشتر‌ هتل‌ها نزدیک ساحل هستند و بهتر است هتل چهار یا پنج ستاره خوب انتخاب تا از خدمات سرو غذای هتل نیز استفاده کنید و در روزهای اقامت امکانات رفاهی مناسبی برایتان فراهم باشد.

در سواحل کادینلار دنیزی و یا سیلور سندز قدم بزنید و از نسیم دل انگیز ساحل لذت ببرید. در رستوران‌های اطراف این ساحل غذاهای خوش طعم دریایی میل کنید که مواد اولیه آنها تازه از دریای مدیترانه صید شده است.

در تعطیلات هفته اول یا هفته دوم عید نوروز نیز می‌توانید برای سفر به کوش‌ آداسی برنامه‌ریزی کنید تور‌های نوروزی در وبسایت آژانس قابل دست رسی هستند. در کوش آداسی قطعا می‌توانید خرید خوبی هم داشته باشید نوروز امسال به همراه خانواده یا دوستان در این شهر خرید کنید و خوش بگذرانید، در مرکز خرید اسکالا نووا تمامی برند‌های ترک شعبه دارند اگر به دنبال خرید از برند‌های خارجی و ارزان هستید به آتلت سوکه بروید در اینجا اجناس قدیمی‌تر با تخفیف‌های خوب عرضه می‌شوند.
برای سفربه ترکیه مهم است که گذرنامه شما 6-7 ماه اعتبار داشته باشد به خیال راحت می‌توانید با کارشناسان مسافرتی آژانس مقتدر سیرتماس بگیرید و تور کوش آداسی نوروز 98 را رزو کنید و برای سفری فرح‌بخش آماده شوید.

تور

سفر به شهر‌های خاص و هیجان‌انگیز با تور تایلند

تور تایلند را رزو کنید و تنها بار سفر ببنید به هیچ چیز دیگر فکر نکنید در این کشور برای تمام سلیقه‌ها خوش گذرانی و تفریح فراهم است، البته آژانس مسافرتی مقتدر سیر برنامه ریز دقیقی در راستای رفاه گردشگران انجام داده است.

تمام مسافران در تور‌های تایلند دارای گشت شهری هشتند و در فرودگاه مقصد هم با ترنسفر فرودگاهی به هتل‌ها می‌روند. البته ورود به تایلند نیاز به ویزا دارد و برای تمامی گردشگران آژانس اقادام به اخذ ویزا نیز خواهد کرد.

برای انتخاب شهر مقصد دستتان باز است هم می‌توانید تور‌های ترکیبی را انتخاب کنید و هم می‌توانید کل یک هفته سفر را در یک اقامت کنید. برای سفر‌های نوروزی آژانس برنامه‌ریزی مفصلی دارد و با پرواز‌های ماهان و قطر سفر‌ها برنامه‌ریزی شده‌اند به همراه عزیزانتان و یا یک همسفر خوب می‌توانید بین شهر‌های بانکوک، پاتایا، ساموئی، کرابی و پوکت انتخاب کنید.

تایلند کشور ارزانی‌ است و هتل های سه تا پنج ستاره خوبی هم دارد البته در شهرهای ساحلی زیبایش بهتر است هتلی با امکانات بیشتر مثلا 4 یا 5 ستاره رزرو کنید از استخر‌های زیبا و سالن‌های ماساژ و حتی از پارک‌های آبی هتل‌ها لذت ببرید. در این هتل‌ها هر روز برای شما صبحانه های رنگارنگ تایلندی کهبا مواد اولیه تازه تهیه شده سرو می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم حتما در کنار اقامت در یکی از شهار ساحلی و عاشقانه این کشور بانکوک را هم ببینید چون هم دیدنی های فراوان دارد و هم فرصت خوبی برای خرید به شما می‌دهد. برای این منظور حتما به میدان سیام و خیابان پراتوام بزنید، اگر به دنبال مراکز خرید خوب بودید حتما به سیام پاراگون و سنترال ورد سری بزنید. در این شهر حتما از مجموعه تاریخی گرند پلاس و وات فرا کو دیدن کنید.

سفر به تایلند به همراه خانواده و هم دوستان در نوروز انتخاب مناسبی است، این کشور گردشگری امکانات فراوانی برای تفریح تمام گروهای سنی در خود دارد، برای رزرو تور تایلند نوروز 98 با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

تور

دیدنی‌های معماری شگفت‌انگیز در تور روسیه

یکی از کشور‌هایی که در لیست گردشگری شخصی بسیاری از ماست روسیه است، این کشور با دیدنی‌های ارزشمندش که قطعا ارزرش سفر فراوان دارد. تور‌های روسیه با پرواز‌های چارتر ماهان و نوردویند روسیه انجام می‌شوند تا گردشگران با هزینه به صرفه و تور‌های منظم سفر کنند. لیست دقیق این تور‌ها را در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر ببینید، تمام تورها دارای گشت های شهری هستند و به همراه راهنمای فارسی زبان از دیدنی‌های معروف بازدید می‌کنید، چند شبی در مسکو می‌مانید و سپس به سنت پترزبورگ زیبا وارد می‌شوید.

میدان سرخ و کلیسای سنت باستیل را در مسکو می‌بینید این کلیسا یک شاهکار معماری خاص محسوب می‌شود. برای دیدن مجموعه کاخ‌های کرملین بروید که تاریخ عجیبی را پشت سر گذاشته است. در سنت پترزبرگ به میدان کاخ بروید و به تماشای غروب آفتاب بنشینید اگر دوست دار هنر و تاریخ هستید دیدن موزه هرمیتاژ را از دست ندهید. این شهر بخش بزرگی از جذابیت خود را مدیون رود نوا استکه در نهایت به خلیج فنلاند می‌‌ریزد. دیدن غروب آفتاب در کنار این رود بسیار آرامش بخش است.

تور‌های سال ۹۸ را در وب سایت آژانس بررسی کنید کیفیت هتل‌ها بسیار رضایت بخش است می‌توانید از میان سه ستاره‌ها تا پنج ستاره‌های معروف را انتخاب کنید همه هتل‌ها برای گردشگران آژانس با صبحانه هستند؛ در بهار نرخ هتل و پرواز به روسیه به صرفه تر است با کارشناسان آژانس مقتدر سیرتماس بگیرید و برای رزرو تور روسیه اقدام کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /.