گوشی هواوی پی ۳۰ پرو

بنچمارک هواوی پی ۳۰ پرو قدرت این پرچمدار را آشکار کرد

به تازگی پرچمدار آینده هواوی با حضور در سایت امتیازگیری گیک‌بنچ، تحت آزمون قرار گرفت. بنچمارک هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) اطلاعات جالبی را درباره سخت افزار داخلی و قدرت پردازش این گوشی فاش کرده است.

بر اساس نتایج بنچمارک هواوی پی ۳۰ پرو که با شماره مدل VOG-L29 در گیک بنچ حاضر شد، تراشه 7 نانومتری کایرین 980، حافظه رم 8 گیگابایتی و سیستم عاملی مبتنی بر اندروید 9 را باید از ویژگی‌های اصلی آن بدانیم.

امتیاز به ثبت رسیده، این پرچمدار را در کنار هواوی میت ۲۰ پرو قرار می‌دهد. البته باید گفت که چیپست دستگاه نسبت به تراشه‌های ۷ نانومتری A12 Bionic اپل و ۸ نانومتری اگزینوس 9820 سامسونگ، اندکی کمتر نمره گرفته؛ اما باز هم جزو صدرنشینان است.

کمپانی هواوی از گوشی های P30، P30 پرو و احتمالا P30 لایت؛ روز ششم فروردین ماه (۲۶ مارس) در شهر پاریس رونمایی خواهد کرد. گزارش شده که هواوی پی 30 پرو دارای ماژول دوربین سه‌گانه؛ متشکل از یک دوربین معمولی، یک اولترا واید و یک دوربین با زوم پریسکوپیک 5x است.

همچنین حافظه رم 8 گیگابایتی دستگاه، با 128 یا 256 گیگ فضای ذخیره‌سازی همراه خواهد بود. در مورد هواوی پی 30 نیز، به ظرفیت 6 یا 8 گیگابایتی رم و 128 گیگابایتی حافظه داخلی آن اشاره شده است.

امتیاز بنچمارک هواوی پی ۳۰ پرو

بنچمارک هواوی پی ۳۰ پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. قدرتش بدون این مشخصه

  2. قدرت این در مقایسه با اس ده هیچه