هواوی پی 30

اولین مشخصات گوشی های سری هواوی پی 30 منتشر شد

اینطور که پیداست، بخشی از مشخصات گوشی های سری هواوی پی 30 لو رفته است. به نظر می‌رسد هواوی گوشی های هوشمند جدید سری پی 30 را در سه مدل مختلف عرضه خواهد کرد.

هواوی تا دو هفته دیگر، گوشی های سری P30 را معرفی خواهد کرد و مشخصات احتمالی که تاکنون مشخص شده است، مشکوک به نظر می‌رسد، اما به لطف تاییدیه‌های صادرشده دستگاه‌های جدید هواوی در اندونزی و تایوان، در نهایت می‌دانیم که هواوی برای گوشی های هوشمند جدید خود از چه میزان حافظه ذخیره‌سازی و رم استفاده کرده است.

مدل ELE-L29 (هواوی پی 30) دارای 6 و 8 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود، در حالی که مدل VOG-L29 (هواوی پی 30 پرو) با 8 گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایت در دسترس قرار خواهد گرفت. اینطور که پیداست، گوشی سوم با مدل MAR-LX2 که احتمالا هواوی پی 30 لایت نام دارد هم وجود خواهد داشت.

هر سه مدل برای شبکه 4G بهینه‌سازی شده‌اند، اما از آن جایی که اندونزی و تایوان هنوز از آنتن‌های شبکه 5G استفاده نمی‌کنند، بعید است کاربران حتی در صورت استفاده هواوی از مودم Balong 5000 در چیپست کایرین 980 هم از سرعت‌های گیگابایت بهره‌مند شوند.

به لطف تایید رسمی شرکت هواوی، مطلع هستیم که هواوی پی 30 پرو دارای یک دوربین پریسکوپ در بخش عقب است، همچنین به لطف خبرهای منتشرشده می‌دانیم که هر دو گوشی پرچمدار در رنگ‌های مشکی، تاریک و روشن آسمان (Twilight) و آبی (Aurora Blue) عرضه خواهد شد؛ همچنین این دستگاه به اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش مجهز شده است.