گوشی هواوی پی 30 پرو

گوشی هواوی پی 30 پرو در سایت AnTuTu رویت شد

پس از حضور گوشی هواوی پی 30 پرو در سایت بنچمارک‌گیری ٬Geekbench حالا این گوشی در سایت AnTuTu رویت شده که به لطف همین برخی از مشخصات فنی آن دوباره تایید شده است.

حدودا دو هفته دیگر تا رونمایی رسمی از گوشی هواوی پی 30 پرو باقی‌مانده است و حالا یک روز پس از آنکه گوشی جدید هواوی را در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench دیدیم٬ امروز این گوشی موفق در سایت AnTuTu رویت شده است. به لطف همین بنچمارک٬ برخی مشخصات پرچمدار آینده‌ی هواوی تایید شده است و عملکرد پردازنده‌ی آن را نیز می‌توانیم بسنجیم.

امتیاز گوشی هواوی پی 30 پرو در AnTuTu

این گوشی با شماره مدل VOG-L29 موفق به کسب امتیاز 286,152 در آزمایش‌های سایت آنتوتو شده که کمی بیشتر از بنچمارک‌های رسمی گوشی هواوی میت 20 در سال گذشته است.

تراشه‌ی کایرین ٬980 رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ی 256 گیگابایتی هیچکدام چیز جدیدی نیستند٬ اما همچنان ترکیب جذابی به نظر می‌رسند. این فهرست همچنین نشان می‌دهد که گوشی هواوی پی 30 پرو از نمایشگری با وضوح فول اچ دی پلاس و یک نسبت ابعاد بلندقامت که انتظارش را هم داشتیم برخوردار است. این نمایشگر یک اسکنر اثر انگشت را زیر خود جای داده است؛‌ پس ما می‌توانیم به رندرهای منتشر شده از این گوشی نیز اعتماد کنیم؛‌ رندرهایی که می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

گوشی هواوی پی 30 پرو

برخلاف کیگ‌بنچ که تنها پردازنده مرکزی مهم است٬ در آنتوتو گوشی در چهار بخش کلیدی حافظه٬ تجربه کاربری٬ پردازنده و پردازشگر گرافیکی مورد آزمایش قرار می‌گیرد. معمولا بنچمارک‌های چینی گوشی‌ها را در دسته بندی‌های مختلفی از نظر امتیاز قرار می‌دهند٬ اما در اینجا ما می‌توانیم تنها امتیاز نهایی را بدون هرگونه افزایش دهنده‌ی قدرت مشاهده کنیم.

هواوی قصد دارد گوشی های خانواده P30 خود شامل دو مدل هواوی پی 30 و هواوی پی 30 پرو را 26 مارس (6 فروردین ماه) در شهر پاریس فرانسه معرفی کند٬ پس تا آن زمان با اخبار و اطلاعات مربوط به این گوشی‌ها همراه ما باشید.