سامسونگ گلکسی اس ۱۰ 5G

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ 5G سرعت 2.6 گیگابیت بر ثانیه را ثبت کرد!

در جریان تستی که اخیرا اپراتور کره‌ای SK Telecom با استفاده از گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ 5G ترتیب داد، اتصال به شبکه با سرعت 2.6 گیگابیت بر ثانیه را تجربه کرد.

با توجه به عرضه‌ی قریب‌الوقوع گوشی های 5G، شرکت‌های مخابراتی مشغول آماده‌سازی شبکه‌های ارتباطی برای سرویس‌دهی به مشترکان خود هستند. سامسونگ گلکسی اس ۱۰ 5G در زمره نخستین گوشی هایی قرار دارد که از نسل پنجم شبکه موبایل پشتیبانی خواهند کرد و شرکت تلکام کره جنوبی، سخت در حال تست شبکه با این گوشی هوشمند است.

به تازگی مقامات اپراتور کره‌ای اعلام کردند که با بهره‌گیری از تکنولوژی تجمیع 5G-LTE، به سرعت 2.63 گیگابیت بر ثانیه روی شبکه‌ی خود دست یافته‌اند. ظاهرا سرعت واقعی 5G به 1.5 گیگابیت بر ثانیه رسیده و مابقی سرعت، از تکنولوژی قدیمی‌تر LTE آمده است؛ نتیجه اینکه بنابر ادعای مطرح شده، دانلود محتوایی به حجم 10 گیگابایت تنها 30 ثانیه به طول انجامید.

سرعت سامسونگ گلکسی اس ۱۰ 5G

هدف گذاری این شرکت، تداوم افزایش سرعت و ارائه سریع‌ترین شبکه ارتباطی در بازار کره جنوبی است. در حال حاضر نیز مشترکان می‌توانند در مقر اصلی SK Telecom واقع در شهر سئول، اتصال به شبکه 5G را تجربه کرده و سرعت آن را از نزدیک لمس کنند.

طراحی Galaxy S10 5G بی شباهت با گلکسی اس 10 پلاس نیست؛ اما یک نمایشگر بزرگ‌تر 6.7 اینچی، دو دوربین ToF (در جلو و پشت) و یک باتری بزرگ‌تر 4500 میلی‌آمپر ساعتی دارد و البته که از شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کند. این محصول سامسونگ، در اواخر فصل بهار عرضه خواهد شد و برای آگاهی از قیمت رسمی آن، باید همچنان منتظر باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سلام. عکس رو نگاه کنید تمام متخصین جوان هستند هر روز فاصله هی دنیا فناوری در ایران و کشورهای نظیر کره جنوبی زیاد و زیاد تر میشه چپ دیجیتالی داره ایجاد میشه. دنیای آینده زمین و ملک و مواد کانی و معدنی ملاک ثروت نیست فقط فناوری و دانش تولید آنان است که ایجاد ثروت می‌کند

  2. سلام قدرت و خلاقیت و سرعت بالای اینترنت قابل تحسین است فقط چیزی تو این عکس نظر من را جلب کرد جوانی متخصین است جوانان امیدوار به آینده و رساندن خودشان به بالاترین حاشیه تکنولوژی و عقب نیافتادن از سایر ممالک پیشرفته و تمام تفکر شان ایجاد و خلق ثروت برای شرکت مربوطه. و استافادکندگان این نوع تکنولوژی در ابعا د اقتصادی اجتماعی فرهنگی و غیره هنگامی که با جوانان خودمان مقایسه می‌کنم آنان نیز میتوانستند در چنین جایگاهی باشند ولی به دلایل مختلف و عدم بستر مناسب هر روز فاصلشون با نسل جوان کره ای بیشتر خواهد که شده و کپی بزرگ دیجیتالی به وجود آمده فراموش نکنیم در سال ۵۵. خود در خیبان ایزنهاور سابق و آزادی فعلی با چند جوان کرهای که مشغول تهیه فیلم بودن مدت کوتاهی با آنان گفتگو داشتم آرزو میکردن روزی سول مثل تهران شود

  3. اون موضوع سرطان زا بودنش چی شد