گوشی سامسونگ

تصاویری منتسب به سامسونگ گلکسی A2 Core منتشر شد

به تازگی یکی از گوشی های معرفی نشده‌ی سامسونگ در تصاویری ظاهر شده که به ادعای «ایوان بلس» افشاگر سرشناس دنیای موبایل، گوشی گلکسی A2 Core است.

اخیرا سامسونگ استفاده از یک عدد در نام محصولات خود را کنار گذاشت و گوشی هایی مانند گلکسی A50 یا M20 را به صورت دو رقمی نام‌گذاری کرد. اما اگر ادعای این افشاگر صحیح باشد، کمپانی کره‌ای با گلکسی A2 Core همان شیوه‌ی قدیمی نام‌گذاری را زنده می‌کند.

ایوان بلس اشاره‌ای به مشخصات فنی دستگاه نکرده است؛ اما از ظاهر آن پیداست که باید جزو دستگاه‌های پایین رده کمپانی باشد. بنابراین گلگسی ای 2 کور برای کاربرانی که به دنبال گوشی های پرچمدار یا میان رده هستند، مناسب نخواهد بود؛ ولی به هر حال عرضه‌ی یک گوشی جدید ارزان‌قیمت هم از سوی سامسونگ، لطف خودش را دارد.

سامسونگ گلکسی A2 core

در تصویر می‌توان تک دوربین سلفی و یک نمایشگر کامپکت با سایز نامعلوم را دید که حاشیه‌های پهنی دارد و لوگوی سامسونگ نیز در بخش زیرین آن نقش بسته است. در پنل پشتی دستگاه هم، یک دوربین با فلش LED دیده می‌شود و خبری از حسگر اثر انگشت نیست.

این تصویر همچنین، وجود نسخه‎های مشکی و آبی رنگ گوشی را تایید می‌کند؛ ضمن اینکه گزینه‌های دیگری نیز باید پیش روی خریداران باشد. هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری، تاریخ عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی A2 core به دست نیامده است و احتمالا در آینده نزدیک، بیشتر از این محصول خواهیم شنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چه طراحی نابودی داره

  2. خیلی ساده و معمولیه