خرید خودرو

برای خرید خودرو عجله نکنید؛ قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند

رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان عنوان کرد افرادی که خواهان خرید خودرو با هدف کسب سود هستند، فعلا منتظر بمانند؛ چراکه قیمت خودرو به زودی روند نزولی پیدا می‌کند.

در روز 14 بهمن 97 معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه‌ای که با کمیته خودرو برگزار شد عنوان کرد 4 هزار میلیارد تومان به خودروسازان داخلی اعم از ایران خودرو و سایپا تخصیص داده می‌شود. مراحل پرداخت این مبلغ مدتی است که شروع شده است. البته با همکاری بانک مرکزی و برای افزایش نقدینگی خودروسازان مقرر شد 11 هزار میلیارد تومان در 2 بخش ریالی و ارزی، شامل 4 هزار میلیارد تومان به صورت ریالی و 844 میلیون یورو به صورت ارزی به آن‌ها اختصاص پیدا کند.

همچنین قرار بود بخشی از این مبلغ به عنوان بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان پرداخت شود که با تاخیر همراه شد، اما محمدرضا نجفی منش، رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان گفت تا روز پنجشنبه 23 اسفند 97 حدود 90 درصد از مبالغ تعیین شده به قطعه‌سازان پرداخت شد. این مقام مسئول افزود بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است در سال 98 میزان تولیدات خودروسازان به 1 میلیون و 250 هزار دستگاه برسد.

خرید خودرو

برای خرید خودرو منتظر بمانید

رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان در ادامه افزود افرادی که خواهان خرید خودرو با هدف کسب سود هستند، فعلا منتظر بمانند؛ چراکه قیمت‌ها به زودی روند نزولی پیدا می‌کند. وی تاکید کرد حدود 20 تا 30 درصد از قیمت خودرو حباب است و پیشنهاد می‌شود متقاضیان فعلا تصمیمی برای خرید خودرو نگیرند. محمدرضا نجفی منش در پایان خاطرنشان کرد میزان تولیدات خودروسازان به دلیل تزریق 4 هزار میلیارد تومان نقدینگی افزایش پیدا کرده است و به صورت روزانه حدود 4 هزار و 200 دستگاه خودرو تولید می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چرا اینقدر چرند میگید واقعا بس نیست

  2. وقاعا خسته نشنیدن از این حرفا