باغ های گیاه شناسی

همراه اول از ایجاد باغ های گیاه شناسی در نوشهر و کاشان حمایت می‌کند

همراه اول در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود از ایجاد باغ های گیاه شناسی در نوشهر و کاشان حمایت می‌کند و برای حفظ گیاهان در حال انقراض به باغ ‌گیاه شناسی ملی حدود 500 میلیون تومان پرداخت کرده است.

از مدت‌ها قبل از سازمان‌ها مطالبه می‌شد تا در قبال جامعه به صورت مسئولانه عمل کنند و فعالیت‌های خود را در بخش‌های مخلف نظیر اقتصاد، جامعه و محیط زیست گسترش دهند. امروزه به این مطالبه‌ها، مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها می‌گویند. به بیانی دیگر هر سازمانی که از منابع انسانی، طبیعی و اقتصادی یک جامعه استفاده می‌کند، در قبال آن مسئول است و باید اقداماتی را در این راستا انجام دهد. اپراتور همراه اول مدتی است در این راستا فعالیت‌های متعددی را انجام داده است.

حمایت همراه اول از باغ های گیاه شناسی

برای سومین سال پیاپی همراه اول برای حفظ گیاهان در حال انقراض به باغ ‌گیاه‌شناسی ملی حدود 500 میلیون تومان پرداخت کرده است. البته قرار است همراه اول از گسترش باغ های گیاه شناسی در نوشهر و کاشان نیز حمایت کند. همراه اول قصد دارد به عنوان حامی بانک ژن گیاهی فعالیت خیریه‌ای را به صورت جدی انجام دهد. گفتنی است بانک ژن گیاهی به عنوان بزرگترین محل نگهداری به‌روز گیاهان در حال انقراض در سراسر کشور محسوب می‌شود.

باغ های گیاه شناس

همراه اول بخشی از کمک‌های مالی خود را از اجرای کمپین همراه طبیعت با هدف حذف قبوض کاغذی مشترکان انجام خواهد داد. چنین کمپینی فوایدی چون ساده‌سازی شرایط اطلاع‌رسانی برای مردم را به همراه دارد. همچنین این کمپین تاکنون از قطع بیش از 12 هزار و 500 اصلح درخت جلوگیری کرده است. در همین رابطه رئیس موسسه جنگل‌ها و مراتع کشور با اشاره به نقش اپراتور اول در حفظ گونه‌های در حال انقراض عنوان کرد:

این اقدام از دو زمینه به باغ گیاه شناسی ملی کمک می‌کند؛ یک روش این است که با ارسال پیامک‌ها و دعوت به مشارکت در کمپین همراه طبیعت، اطلاع‌رسانی گسترده‌ای را به مشترکانش انجام می‌دهد و منجر به فرهنگ‌سازی و ارتقای فرهنگ عمومی در مواجهه با موضوع حفاظت از محیط زیست می‌شود. در زمینه دیگر، منابع مالی این اپراتور به نگهداری باغ گیاه شناسی، جمع‌آوری و پرورش گونه‌های گیاهی موجود در طبیعت نیز کمک زیادی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همراه اول چکاره س دقیقا