همراه اول

همراه اول هدایای نوروزی را از تولیدات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تهیه می‌کند

همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی خود و حمایت از تولید ملی، هدایای نوروزی خود را از تولیدات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تهیه می‌کند. اپراتور اول همچنین در تهیه امکانات برای روستای درک پیش‌قدم شده است.

امسال در راستای حمایت از تولید داخلی، هدایای نوروزی همراه اول از تولیدات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تهیه می‌شود. همان‌طور که می‌دانید سال 1397 سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد و شرکت همراه اول که ثابت کرده اهمیت زیادی برای مسئولیت‌های اجتماعی قائل است، در راستای همین مسئولیت‌ها حمایت خود را از تولید ملی اعلام می‌کند. این شرکت حالا اعلام کرده که برای حمایت از تولید ملی، خرید اقلام خارجی و کالاهای بی کیفیت چینی را متوقف کرده و هدایای تبلیغاتی نوروز 98 خود را فقط از تولیدات داخلی و به ویژه تولیدات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تهیه می‌کند.

همراه اول به کمپین وزیر ارتباطات پیوست

البته این اقدام همراه اول فقط مختص به هدایای نوروزی نمی‌شود. اپراتور اول تلفن همراه کشور، رویه‌ی حمایت از تولید داخلی را در دستور کار خود قرار داده و آن را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی مهم، اجرا می‌کند. اخیرا محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با انتشار یک پست اینستاگرامی، پیشنهاد جدیدی را به شرکت‌های ارتباطاتی داد. وی در این پست اینستاگرامی نوشت:

پارسال از شرکت‌های ارتباطاتی خواستم هزینه هدایای نوروزی را صرف زلزله‌زدگان کنند. امسال نیز بیایید به جای خرید هدایا برای مدیران دستگاه‌ها یا تبلیغات، امکانات حداقلی را برای روستای بی‌نظیر گردشگری درک فراهم کنیم تا اقتصاد مردم عزیز آنجا رونق بگیرد و به درک رفتن یک سفر جذاب شود!

روستای درک

پس از پیشنهاد آذری جهرمی برای صرف هزینه هدایای نوروزی برای فراهم کردن امکانات حداقلی برای روستای درک در استان سیستان و بلوچستان، شرکت همراه اول به این کمپین پیوسته و بخش عمده‌ای از هزینه اقلام تبلیغات نوروزی خود را به این امر اختصاص داده است. این اقدام برای اولین بار صورت نگرفته و اپراتور اول در سال گذشته نیز به کمپین وزیر ارتباطات پیوسته بود و هم‌راستا با مسئولیت اجتماعی خود، هزینه اقلام تبلیغاتی نوروزی خود را صرف کمک به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه کرده بود.

به این ترتیب واضح است که استراتژی همراه اول به این سمت می‌رود که از تولیدات داخلی کشور و به خصوص از تولیدات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استفاده کند. این اپراتور می‌خواهد ثابت کند که به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند است و برندهای دیگر نیز باید متوجه شوند که حمایت واقعی از تولید ملی و معنای واقعی مسئولیت‌های اجتماعی همین است. همراه اول فقط شعار نمی‌دهد و به مسئولیت‌های خود عمل می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. همراه اول خودشو خوب داره میاره جلو تو همه کاری هست

  2. من نمیدونم بهزیستی و کمیته امداد چکارن