حریم خصوصی گوشی های هوشمند

اهمیت حفظ حریم خصوصی گوشی های هوشمند در ویدیوی 45 ثانیه‌ای شرکت اپل

کمپانی اپل در یک ویدیوی 45 ثانیه‌ای جالب و دیدنی، اهمیت حفظ حریم خصوصی گوشی های هوشمند را برای کاربران به تصویر کشید.

شرکت اپل به تازگی یک ویدیو تبلیغاتی منتشر کرد که در آن مسئله حفاظت از حریم خصوصی گوشی های هوشمند مورد توجه قرار گرفته است. اپل سناریوهای مختلفی درباره حفظ حریم خصوصی توسط مردم هنگامی که در خانه، محیط کار، ماشین و حتی حمام مشغول صحبت کردن هستند را در این ویدیو 45 ثانیه‌ای مورد بررسی قرار داد؛ در نهایت این شعار را در ویدیو مطرح کرد:

اگر حفظ حریم خصوصی در زندگی برای شما مهم است، باید حفظ حریم خصوصی گوشی های هوشمند هم برای شما مهم باشد.

این شرکت دارای یک صفحه کامل در وب‌سایت خود بوده که فقط به حفظ حریم خصوصی اختصاص دارد. اپل اعلام کرده است که تمام رمزها، تصاویر، سوالات مربوط به Siri و اطلاعات مربوط به Apple Pay کاربران به صورت محافظت‌شده نزد این شرکت بوده و در اختیار هیچ گروه تجاری یا سازمانی به منظور کسب درآمد قرار نخواهد گرفت، حتی اپل نیز به آن‌ها دسترسی ندارد. این شرکت چگونگی وادار کردن توسعه‌دهندگان به اجرای قوانین حریم خصوصی و سپس قرار دادن برنامه موردنظر در اپ استور را هم توضیح می‌دهد.

این ویدیوی تبلیغاتی می‌تواند حامل پیام‌هایی برای رقیبان اپل همانند فیسبوک و گوگل باشد که هر کدام برای کسب درآمد از برنامه‌های رایگان خود از اطلاعات کاربران ناشناس جهت فروش به اشخاص ثالث و تبلیغ‌کنندگان مشهور استفاده می‌کنند.

در حالی که اپل دارای رکورد خوبی در زمینه حفاظت از حریم خصوصی است، اما هنوز مشکلاتی هم دارد. تقریبا بیشتر از یک ماه قبل، گوشی های هوشمند اپل دچار مشکل برجسته در فیس تایم شدند که باعث می‌شد تا مردم از طریق تماس تلفنی، حتی اگر مخاطب به تماس پاسخ هم نمی‌داد، صحبت‌هایشان را گوش دهند؛ این مشکل در مدت زمان یک هفته رفع شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه