اوپو ای 5 اس

گوشی اوپو ای 5 اس معرفی شد؛ پردازنده جدید و یک ناچ کوچک‌تر از ای 5

گوشی موبایل اوپو ای 5 اس (Oppo A5s) همراه با پردازنده‌ی جدید و یک ناچ کوچکتر از نسخه‌ی اصلی ای 5 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت‌ها و قیمت گوشی اوپو A5s بیشتر آشنا شوید.

نسخه‌ی جدیدتر گوشی اوپو ای 5 معرفی شد. این گوشی که اوپو ای 5 اس نام دارد نسبت به نسخه‌ی اصلی دارای تفاوت‌هایی است که مهم‌ترین آن می‌تواند استفاده از پردازنده‌ی هلیو پی 35 به جای پردازنده‌ی اسنپدراگون 450 باشد. در حالی که هر دو پردازنده از پردازشگر مرکزی Cortex-A53 قدرت می‌گیرند٬ اما سرعت کلاک مدل هلیو بیشتر است. ضمن آنکه پردازشگر گرافیکی آن ها نیز متفاوت است. این پردازشگر در هلیو پی 35 دقیقا مشابه هلیو پی ٬22 مدل PowerVR GE8320 است.

مشخصات فنی اوپو ای 5 اس

یک نمایشگر 6.2 اینچی آی پی اس با وضوح 720 در 1520 پیکسلی جلوی قاب این گوشی جای دارد. ناچ قطره‌ای نسبتا کوچکی در بالای آن قرار دارد که از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. دوربین دوگانه پشتی این گوشی نسبت به مدل اصلی A5 تغییری نداشته و همان 13 + 2 مگاپیکسلی باقی‌مانده است.

اوپو ای 5 اس

تغییر تراشه باعث تغییر سیستم عامل نشده است؛ رابط کاربری این گوشی Color OS 5.2 بر پایه‌ی اندروید 8.1 اوریو است. پیکربندی حافظه‌ی این دیوایس نیز با نسخه‌ی اصلی گوشی یکسان است. مدل پایه از یک رم 3 گیگابایتی با حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی بهره می‌برد. همچنان یک باتری با ظرفیت 4,230 میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را بر عهده دارد.

گوشی اوپو ای 5 اس علاوه بر پردازنده٬ رنگ‌های جدیدی را نیز دریافت کرده است. به جای آبی و صورتی٬ این گوشی در رنگ‌های مشکی و قرمز عرضه خواهد شد. قیمت و زمان آغاز فروش این گوشی هنوز مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*