رویداد معرفی گلکسی ای 90 ٬ ای 40 و ای 20 سامسونگ

به رویداد معرفی گلکسی ای 90 ٬ ای 40 و ای 20 سامسونگ نزدیک می‌شویم

رویداد بهاری سامسونگ با معرفی گلکسی ای 90 ٬ گلکسی ای 40 و گلکسی ای 20 سامسونگ به زودی برگزار خواهد شد. گفته می‌شود Galaxy A90 قدرتمندترین عضو این خانواده است که از قابلیت‌های مدرنی همچون دوربین پاپ آپ بهره می‌برد.

سامسونگ 21 فروردین ماه میزبان یک رویداد خبری ویژه در بانکوک٬ میلان و سائوپائولو است که در آن از گوشی‌های جدید خانواده گلکسی ای خود پرده خواهد برداشت. اعضای جدید این خانواده شامل گلکسی ای 90 ٬ گلکسی ای 40 و گلکسی ای 20 / ای 20 ای می‌شود که اخیرا در سایت سامسونگ بریتانیا نیز صفحات مربوط به آن‌ها ایجاد شده است.

دوربین پاپ آپ در گلکسی ای 90

سامسونگ اخیرا از گوشی‌های گلکسی ای ٬50 گلکسی ای 30 و گلکسی ای 10 خود در هند پرده برداری کرده است و حالا سه عضو دیگر به این خانواده خواهد پیوست. شایعات اخیر نشان می‌دهد که گلکسی ای 90 (SM-A905F)‌ از نمایشگر فاقد ناچ بهره می‌برد٬ در عوض یک دوربین پاپ‌ آپ از بالای نمایشگر به سمت بیرون می‌آید. دیگر شایعات به یک دوربین اسلایدی در این گوشی اشاره دارند که با چرخش به طرح جلو یا عقب مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک رم 8 گیگابایتی و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نظیر آنچه در گلکسی ای 50 دیده‌ایم را نیز می‌توان در این گوشی یافت.

گلکسی ای 40 (SM-A405F) از پردازنده‌ی اگزینوس 7885 قدرت می‌گیرد و با 4 گیگابایت رم و اندروید 9 پای همراه است. درحال حاضر جزئیات زیادی از گوشی گلکسی ای 20 (SM-A202F) / گلکسی ای 20 ای در دست نیست٬ اما ما می‌دانیم آن همانند گوشی گلکسی ای 10 به نمایشگر Infinity-V سامسونگ مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها به بیرون درز پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*