سرویس ارزش افزوده

آذری جهرمی از غیرفعال شدن سرویس ارزش افزوده در سیم کارت‌های جدید خبر داد

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود نوشت از این پس سرویس ارزش افزوده در سیم کارت‌های جدید غیر فعال خواهد بود.

مدتی است اپراتورها یا شرکت‌های ثالث که به عنوان تامین‌کننده محتوا محسوب می‌شوند، خدمات ارزش افزوده ارائه می‌کنند. از مهم‌ترین خدمات ارزش افزوده موبایل می‌توان به اخبار، مسابقه‌ها، نظرسنجی‌ها، خدمات تماس از دست رفته، اطلاع‌رسانی، تبلیغات موبایلی، بازی آنلاین، آهنگ انتظار تماس، تلویزیون آنلاین، پرداخت موبایلی و خدمات استیکر اشاره کرد. در حقیقت چنین خدماتی می‌بایست اختیاری و از سوی کاربران انتخاب شود، اما برخی از شرکت‌های ارائه کننده خدمات از این شرایط سوءاستفاده کرده و حداقل 300 تومان به عنوان هزینه هر پیامک از کاربر دریافت می‌کنند که چنین موضوعی اعتراض‌های کاربران را به همراه داشته است.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همین رابطه در صفحه شخصی توییتری خود نوشت گفته بودیم که از حق‌الناس کوتاه نمی‌آییم. به ویژه زمانی که برخی چشم طمع به جیب مردم داشته باشند. با ابلاغ جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از این پس سرویس ارزش افزوده برای سیم کارت‌های جدید غیرفعال شد. مگر اینکه خود مشترک از ابتدا برای حمایت از مردم و کسب‌وکارهای حلال این حوزه، این سرویس را فعال کند.

توییت وزیر ارتباطات درباره غیرفعال شدن سرویس ارزش افزوده

سرویس ارزش افزوده

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*