کدهای دستوری ستاره مربع

وزیر ارتباطات کدهای دستوری ستاره مربع را به قمارخانه‌های آنلاین تشبیه کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت در حال حاضر کدهای دستوری ستاره مربع یا سرویس‌های USSD به قمارخانه‌های آنلاین تبدیل شده‌اند و مردم خواهان جلوگیری از آن‌ها هستند.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی عنوان کرد برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها دو دسته شاخص عمومی و اختصاصی وجود دارد و مدیران می‌بایست فارغ از این ارزیابی‌ها به این موضوع توجه کنند که آیا دستگاه‌ها از عملکرد خودشان رضایت دارند یا خیر؟ وزیر ارتباطات افزود رضایت مردم از عملکرد ما از اهمیت خاصی برخوردار است و باید به این مورد توجه کنیم که خواسته مردم چه چیزی است. در حال حاضر از طرف مردم حدود 7 هزار انتقاد، خواسته و پیشنهاد دریافت کرده‌ایم که بیشتر آن‌ها به موضوع فیلترینگ ارتباط داشت که این موضوع از حیطه اختیارات ما خارج است. ما باید برای افزایش کیفیت و جلب رضایت مردم بیشتر تلاش کنیم.

قطع کدهای دستوری ستاره مربع

در همین رابطه وزیر ارتباطات عنوان کرد مردم به کم‌فروشی اپراتورهای ارائه خدمات اینترنت انتقاد کردند. فارغ از صحت داشتن یا کذب بودن آن، مردم احساس می‌کنند که اپراتورها در ارائه خدمات خود کم‌فروشی می‌کنند و به همین دلیل باید به این موضوع به صورت جدی ورود کنیم. آذری جهرمی افزود در حال حاضر کدهای دستوری ستاره مربع به قمارخانه‌های آنلاین تبدیل شده‌اند و مردم خواهان رسیدگی به پیامک‌های مزاحم هستند و باید به این موضوع به صورت جدی رسیدگی شود. گفتنی است اخیرا کدهای دستوری ستاره مربع یا سرویس‌های USSD که برای نظرسنجی‌های صداوسیما استفاده شده بود، حواشی زیادی را به همراه داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*