کاربران ایرانی در تلگرام

حضور 55.9 درصدی کاربران ایرانی در تلگرام فیلتر شده!

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) حدود 55.9 درصد از کاربران ایرانی در تلگرام حضور دارند که نشان می‌دهد حتی فیلترینگ نیز مانع حضور مردم در این پیام رسان خارجی نشده است.

در اسفندماه سال 97 مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) میزان حضور کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی را مورد بررسی قرار داده است که بر اساس آن متوجه می‌شویم با وجود فیلترینگ تلگرام، همچنان حدود 55.9 درصد از مردم از آن استفاده می‌کنند. البته فیلترینگ تلگرام با هدف گسترش پیام رسان های داخلی انجام شد، اما مردم همچنان تلگرام را برای پیام رسانی استفاده می‌کنند. گفتنی است در این نظرسنجی هر پاسخگو می‌توانست چند گزینه را انتخاب کند. پس از تلگرام، شبکه های اجتماعی اینستاگرام، واتس اپ، سروش و فیسبوک در رده‌های بعدی قرار دارند. در ادامه میزان حضور مردم در شبکه های اجتماعی را مشاهده می‌کنید:

درصد حضور کاربران ایرانی در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی

نام شبکه اجتماعیمیزان حضور کاربران
تلگرام55.9 درصد
اینستاگرام29.5 درصد
واتس اپ25.1 درصد
سروش2.4 درصد
فیس بوک2 درصد
توییتر0.9 درصد
ایتا0.6 درصد
آی گپ0.5 درصد
لاین0.3 درصد
بله0.3 درصد
گپ0.2 درصد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. فک میکنم توی اینستابیشتر از این چیزا باشیم

  2. این اخبار زردو از کجا میارین 😂 . غرب زده ها الان خوش حالن ولی هممون میدونیم تلگرام ساخت غرب استکبار در مقابل برنامه ایرانی سروش شکست خورده . اینستاگرام با اخبار دروغین میخواد مغز مردم مارو پر کنه ولی کورخونده منتظر فیلتر آن هستیم 👍

  3. معلومه کسی ازش نمیره