برندگان جوایز GDC 2019 مشخص شدند؛ خدای جنگ بهترین بازی سال شد

خدای جنگ (God of War) بازی انحصاری کنسول پلی استیشن 4 توانست یک جایزه بزرگ دیگر را به خانه ببرد. با اعلام برندگان جوایز GDC 2019 این بازی محبوب سونی توانست موفقیت‌های خود را تکمیل کند.

بازی God of War در ماه دسامبر سال گذشته، جایزه بهترین بازی سال را در Game Awards تصاحب کرد و در ماه فوریه هم جایزه بزرگ DICE Awards را بدست آورد، پس چندان غافل گیرکننده نبود که یکی از اصلی‌ترین برندگان جوایز GDC 2019 نیز باشد. با این حال، امسال شاهد حضور چشمگیر بازی‌های مستقل و ایندی نیز بودیم که سهم قابل توجهی از جوایز را از آن خود کردند.

با برگزاری کنفرانس توسعه ‌دهندگان بازی‌های ویدیویی (Game Developers Conference) و اعلام بهترین‌های امسال، بازی Into the Breach توانست جایزه بهترین طراحی و بازی Red Dead Redemption 2 توانست جایزه بهترین تکنولوژی را به خانه ببرد. استودیوی استرالیایی Mountains هم موفق شد با بازی Florence جایزه بهترین بازی اول و بهترین بازی موبایل را کسب کند. امی هنینگ (Amy Hennig) یکی از کهنه‌کارهای صنعت و کارگردان بازی Uncharted، جایزه یک عمر دستاورد را دریافت کرد.

برندگان جوایز GDC 2019

امسال در جریان کنفرانس توسعه ‌دهندگان بازی‌های ویدیویی، شرکت گوگل نیز از تکنولوژی جدید استریم بازی‌ها، یعنی استادیا (Stadia) پرده برداشت که اواخر امسال عرضه می‌شود.

فهرست برندگان جوایز GDC 2019

بهترین صداگذاری: بازی Celeste از استودیوی Matt Makes Games
بهترین بازی اول: بازی Florence از استودیوی Mountains
بهترین طراحی: بازی Into the Breach از استودیوی Subset Games
بهترین بازی موبایل: بازی Florence از استودیوی Mountains
جایزه نوآوری: نینتندو لبو از شرکت Nintendo
بهترین روایت داستان: بازی Return of the Obra Odin
بهترین تکنولوژی: بازی Red Dead Redemption 2 از شرکت Rockstar Games
بهترین جلوه‌های بصری: بازی Gris از استودیوی Nomana
بهترین بازی واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده: بازی Beat Saber از استودیوی Beat Games
جایزه مخاطبان: بازی Beat Saber از استودیوی Beat Games
بهترین بازی سال: بازی God of War از استودیوی Santa Monica
جایزه چهره پیشگام: ریکو کداما (Rieko Kodama) از شرکت سگا
جایزه یک عمر دستاورد: امی هنینگ