نتایج بنچمارک گلکسی فولد

نتایج بنچمارک گلکسی فولد سامسونگ در سایت Geekbench منتشر شد

نتایج بنچمارک گلکسی فولد سامسونگ در سایت Geekbench منتشر شد. نتایج کسب شده توسط گوشی Samsung Galaxy Fold چندان تاثیرگذار نیستند٬ اما این بنچمارک نکات جالبی را به همراه دارد.

سایت Geekbench میزبان یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹ میلادی بوده است. به تازگی نتایچ بنچمارک گلکسی فولد سامسونگ در این سایت معتبر منتشر شده که نشان می‌دهد این دیوایس همراه با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ و رم ۱۲ گیگابایتی خود٬ امتیاز تاثیرگذاری را کسب نکرده است. به نظر می‌رسد این نتایج به دلیل عملکرد نه چندان تکمیل شده‌ی نرم افزاری گوشی باشد و سامسونگ تا ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) که این دیوایس را عرضه می‌کند٬ راه طولانی را برای توسعه‌ی نرم افزاری گوشی منعطف خود در پیش دارد.

نتایج بنچمارک گلکسی فولد

نتایج بنچمارک گلکسی فولد

نتایج بنچمارک گلکسی فولد مربوط به نسخه‌ی بین‌المللی آن با نام داخلی SM-900F است. این نشان می‌دهد که سامسونگ رویه‌ی گذشته در گوشی‌های سری گلکسی اس را دنبال نخواهد کرد؛ دیگر خبری از تراشه‌های سری اگزینوس در این گوشی نخواهد بود و  سامسونگ آن را با اسنپدراگون ۸۵۵ راهی بازارهای بین‌المللی خواهد کرد.

به تازگی ویدیویی نیز منتشر شده که تا حدودی عملکرد گلکسی فولد سامسونگ را در دو حالت تبلتی و موبایلی به نمایش می‌گذارد. با این حال ما باید منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی تجاری گلکسی فولد باشیم تا بتوانیم در مورد کارایی نخستین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ صحبت کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. این پروفسور جوادی کوش؟ پیداش نیست
    باید منتظر باشیم یه خبر دیگه از سونی بیاد، اونجا میشه پیداش کرد 🙂

  2. به هر حال اولین گوشی منعطف سامسونگه

  3. گوشی هواوی یک رو گردن بالا تر بود

  4. اون همه مانور دادن روش چیزی رو حل نکرد