جعبه گشایی و بررسی اولیه ویوو وی 15 پرو – Vivo V15 Pro (گجت تی وی)

ویوو وی 15 پرو – Vivo V15 Pro، یک گوشی خوش قیمت و عضو جدید میان رده‌های سری V ویوو ، به تازگی به بازار عرضه شده است. در ادامه، ویدیوی جعبه گشایی و بررسی ویوو V15 Pro را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید.

ویوو، برند چینی تولید کننده اسمارت فون که تا چند سال گذشته تنها بخشی از بازار هندوستان را در دست داشت، امروزه شهرتی بدست آورده که اکثر افراد آن را می‌شناسند. ویوو را با تولید اسمارت فون های واقعا خوش قیمت و با خانواده Nex میشناسیم، گوشی هایی با دوربین سلفی جهنده و نمایشگری بدون ناچ که نامی درخشان در بازار جهانی موبایل بدست آورده است. اینگونه که بنظر می‌رسد کمپانی Vivo برای سال 2019 با تولید اسمارت فون Vivo V15 Pro، یک میان رده خوش قیمت به بازار معرفی کرده که به خاطر عملکرد مطلوب دوربین و نمایشگر واقعا بی حاشیه اش در بین طرفداران تکنولوژی و نقادان این عرصه اعتبار خوبی کسب کرده است.

به صورت خلاصه این اسمارت فون در بخش طراحی مجهز به پنلی  شیشه و پلاستیک بوده مجهز به جک هدفون 3.5 میلی متری، درگاه شارژ Micro-USB، خشاب سیم کارت دوگانه، ورودی کارت حافظه جانبی Micro SD بوده و در کنار کلید پاور و کلید های تنظیم صدا مجهز به کلید مخصوص دستیار هوشمند گوگل نیز هست.

ویوو وی 15 پرو – Vivo V15 Pro مجهز به نمایشگری 6.39 اینچی با پنل سوپر امولد و رزلوشن فول اچ دی پلاس، با تصرف 91.64 درصدی از پنل جلو قطعا تجربه جذابی از تماشای محتوای ویدیویی و اجرای بازی در نمایشگری تقریبا تمام صفحه و بدون ناچ را به  کاربرانش اعطا می‌کند. دوربین جهشی سلفی ویوو V15 Pro مجهز به یک سنسور 32 مگاپیکسلی بوده و دوربین سه گانه در پشت متشکل از یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز عریض و یک حسگر عمق میدانی ۵ مگاپیکسلی است. از لحاظ امنیت ویوو V15 pro  در کنار قفل گشای صورت مجهز به حسگر اثر انگشت Optical بوده که طبق ادعای ویوو با گذشت تنها یکسال از ورود این تکنولوژی این کمپانی نسل پنجم از این فناوری را به دی ان ای ویوو V15 Pro منتقل کرده است. توان سخت افزاری V15 Pro مدیون چیپ اسنپدراگون 675 است به همراه GPU آدرنو 612 و CPU هشت هسته ای است.

اکنون برای شما ویدیوی بررسی ویوو V15 Pro را تهیه کرده‌ایم که با تماشای آن می‌توانید با تمامی ویژگی‌های گوشی میان رده جدید ویوو آشنا شوید. بیش از این منتظرتان نمی‌گذاریم و شما را دعوت می‌کنیم در ادامه، این ویدیو را در گجت تی وی مشاهده کنید:

بررسی ویدیویی ویوو V15 Pro

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. به عنوان ی میان رره گوشی عالیه

  2. برسی دقیق و کاملی بود مرسی

  3. چین تا چند سال دیگه فقط خودش میمونه توی عرصه گوشی

  4. شما این خبر رو 16 اسفند فرستادید بالا با امضای رضا آقا محمدی، الان هم با امضا اهورا نیازی پست کردید.
    حرکتتون در حد سایپا بود