مقایسه سرعت عملکرد گلکسی اس ۱۰ پلاس با گلکسی نوت ۹ (گجت تی وی)

در مقایسه ویدیویی امروز قصد داریم سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس را در مقابل گلکسی نوت ۹ قرار دهیم تا ببینیم از نظر سرعت عملکرد، کدام‌ یک از گوشی های Samsung Galaxy S10 Plus یا Samsung Galaxy Note 9 می‌توانند پیروز میدان باشند.

بعد از معرفی هر نسل جدید از گوشی های موبایل، سوالی که همیشه ذهن منتقدان این عرصه را به خود مشغول می‌کند این است که آیا این بروز رسانی ارزش دارد؟ ما هم به همین سوال در ویدیوی زیر پاسخ خواهیم داد.

در ویدیوی مقایسه سرعت عملکرد گلکسی اس ۱۰ پلاس در برابر گلکسی نوت ۹ میخواهیم مهمترین فاکتور مقایسه ای این دو اسمارت فون برتر از برند سامسونگ را به چالش بکشیم. این رقابت صرفا مربوط به توانایی شرکت کنندگان در سرعت اجرای نرم افزار های مختلف بوده از نرم افزار های سبک پیام رسان تا بازی های سنگین امروزی مانند Pubg Mobile و Asphalt 9.

اما قبل از شروع خوب است در جدول زیر نگاهی خلاصه به مشخصات سخت افزاری این دو غول اندرویدی بیاندازیم.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس با سامسونگ گلکسی نوت 9

گلکسی اس ۱۰ پلاسگلکسی نوت ۹
سیستم عاملاندروید ۹.۰ (پای)؛ رابط کاربری One UIاندروید 8.1 (اوریو)؛ قابل بروز رسانی تا اندروید 9.0 (پای)؛ رابط کاربری One UI
چیپ ستاگزینوس 9820 اکتا (8 نانو متری)اگزینوس 9810 اکتا (10 نانو متری)
سی پی یو8 هسته ای8 هسته ای
جی پی یومالی جی76مالی جی ۷۲
رم8 گیگابایت6 گیگابایت

همانطور که مشاهده کردید تفاوت های سخت افزاری آنچنان فاحش نیست، اما از اعداد و ارقام که بگذریم خوب است عملکرد این دو را در میدان نبرد ببینیم.

 

ویدیوی مقایسه سرعت عملکرد گلکسی اس ۱۰ پلاس در برابر گلکسی نوت ۹

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. من خیلی وقته نوت 9 دارم و ازش راضی هستم واقعا عال کار میکنه به نضر من که نوت 9 بهتره

  2. من خودم خانواده اس کار میکردم ولی میدیدم نوت یه گوشی بهتر تو همون سال ارایه میداد و بعد هم روی اوردم به گلکسی نوت ۹ من که خیلی راضیم تازه از قلم اس و حسگر عنبیه چشم هم برخورداره

  3. چرا همه از نوت۱۰ میگید .مقایسه نت۹ با اس ۱۰معلومه همهتون طرفدار نت هستید

  4. واقعا دوست ماخوب گفت صبرکنیدنوت۱۰بیادببینم اس۱۰چکارست هرچی باشه فقط سری نوت گل سرسبدسری اس فقط اسم داره

  5. یک چیز نوت ۹ برای سال ۲۰۱۸ شهریور ماه است ولی s۱۰ plus فرق ۶ ماه است اس ۱۰ کمی بهتر عمل میکند ولی چه قابلیتی دار یک حسگر روی صفحه ولی نوت ۹ دارای حسگر عنبیه چشم است که خیلی خیلی بهتر از اس ۱۰ پلاس است الان اس 5g داریم. ولی زمانی که نوت ۱۰ امد کسی نگاه به اس میکند نوت ۹ دارای قلم اس پن است ولی اس ۱۰ پلاس چی

  6. هیچ بحثی در خوب بودن اس 10نیست . اما اگر به صیر کردن و شکیبایی باشه هیچ کسی نباید گوشی بخره چون هر دوره ای گوشی بهتر و مدرن تر ساخته میشه.گلکسی اس 10رو با نت 10مقایسه کنید که در راه هستش . سری های نت خیلییی خوب هستن و گل سر سبد شرکت سامسونگ هستن.

  7. پس صبر کنیم نوت ۱۰ هم بیاد اونوقت با اس ۱۰ مقایسه کنین ببینیم چی میشه