تویوتا سی اچ آر 2019

تویوتا سی اچ آر 2019 در بازار جهانی؛ بررسی امکانات و قیمت تریم‌های مختلف

تویوتا سی اچ آر 2019 در سه تریم مدل پایه LE، نسخه میانی XLE و نسخه لیمیتد به بازار عرضه خواهد شد که در ادامه مشخصات و قیمت هر یک از این تریم‌ها را بررسی می‌کنیم.

شرکت تویوتا قصد دارد مدل 2019 کراس اوور جذاب خود را با تریم‌های متفاوت و قابلیت‌های جدید به بازارهای جهانی عرضه کند. تویوتا سی اچ آر 2019 (Toyota C-HR) نسبت به مدل قبلی حدود 1505 دلار ارزان‌تر است. شرکت تویوتا این خودرو را در مدل پایه LE، نسخه میانی XLE و نسخه لیمیتد به بازار عرضه خواهد کرد که به صورت استاندارد از صفحه نمایش 8 اینچی و اپل کارپلی بهره می‌برند. گفتنی است تریم XLE پریمیوم که در مدل قبلی وجود داشت، در مدل 2019 حذف شده است. این تریم‌ها از یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری بهره می‌برند که می‌تواند قدرتی معادل 144 اسب بخار و گشتاور 188 نیوتن‌متر تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

تویوتا سی اچ آر 2019

بررسی تویوتا سی اچ آر 2019

شرکت تویوتا برای مدل پایه LE این خودرو قیمت 20 هزار و 995 دلار را در نظر گرفته است. این مدل به صورت استاندارد از شیشه جلو آکوستیک، دیلایت‌های LED و رینگ‌های 17 اینچی بهره می‌برد. از سایر ویژگی‌های تریم پایه تویوتا سی اچ آر 2019 می‌توان به آینه وسط با تیره شوندگی خودکار، شیشه‌های برقی، قفل مرکزی، صفحه نمایش 4.2 اینچی در پشت آمپرها و سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای اشاره کرد. با توجه به این که تریم LE به عنوان مدل پایه تویوتا سی اچ آر 2019 محسوب می‌شود، اما از سیستم‌های ایمنی متعددی چون سیستم پیشگیری از برخورد با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر با دستیار فرمان، نوربالای خودکار و کروز کنترل راداری برخوردار است.

تویوتا سی اچ آر 2019

شرکت تویوتا مدل XLE پریمیوم را برای این خودرو حذف کرده است، اما تریم XLE با قیمت 23 هزار و 30 دلار به بازار عرضه می‌شود. این مدل به صورت استاندارد از امکانات بیشتری نظیر تریم کابین پیانو بلک و استارت دکمه‌ای برخوردار است. از سایر امکانات این تریم می‌توان به پایش نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی، آینه‌های برقی تا شونده، رینگ‌های 18 اینچی و فرمان چرمی اشاره کرد.

تویوتا سی اچ آر 2019

مدل پرچمدار تویوتا سی اچ آر 2019 با نام لیمیتد با قیمت 26 هزار و 50 دلار به بازار عرضه خواهد شد. این مدل از ویژگی‌های خاصی چون تریم کرومی پنجره‌ها، ستون‌های B پیانو بلک، مه‌شکن‌های LED و برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران بهره می‌برد. شرکت تویوتا در داخل کابین این مدل از صندلی‌های چرمی گرم شونده و سیستم صوتی ارتقا یافته انتیون 3.0 استفاده کرده است. مشتریان این مدل می‌توانند سیستم اطلاعات سرگرمی با ناوبری جی پی اس را سفارش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*