نام هواوی پی 30 لایت

عرضه‌‌ی گوشی Nova 4e با نام هواوی پی 30 لایت تایید شد

همسو با گزارش‌های قبلی، حالا یکی از سایت‌های رسمی هواوی نیز تایید کرده است گوشی Nova 4e که اخیرا در کشور چین عرضه شده بود، با نام هواوی پی 30 لایت (Huawei P30 Lite) وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

دو گوشی هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو، این روزها در کانون توجهات قرار داشته‌اند؛ اما وب‌سایت مالزیایی کمپانی سازنده، نام هواوی پی 30 لایت را نیز بر سر زبان‌ها انداخت. ظاهرا این سایت، عکس‌هایی از گوشی هواوی نوا 4 ای را در پوشه‌ای به اسم p30-lite قرار داد و این‌چنین بود که به طور ناخواسته، نام‌گذاری مجدد دستگاه را فاش کرد. از طرفی سال گذشته هم، هواوی پی 20 لایت چیزی نبود جز گوشی تغییر نام یافته‌ی Nova 3e؛ پس منطقی است که کمپانی چینی امسال نیز همین استراتژی را دنبال کند.

نام هواوی پی 30 لایت

اگر مشخصات هواوی P30 Lite را مشابه Nova 4e فرض کنیم؛ باید انتظار وجود یک صفحه نمایش 6.15 اینچی IPS LCD با وضوح +1080 و ناچ قطره‌ای را در آن داشته باشیم. این بریدگی ناچ از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و چه بسا مشابه مدل‌های پریمیوم سری P30 میزبانی خواهد کرد. در پشت دستگاه هم یک ماژول سه‌گانه با دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی را خواهیم داشت.

این گوشی هوشمند از تراشه کایرین 710 هواوی، همراه با 4 گیگ حافظه رم و 128 گیگ حافظه داخلی قدرت می‌گیرد. تامین انرژی آن را نیز یک باتری 3340 میلی‌آمپر ساعتی برعهده دارد که با یک شارژر پرسرعت 18 واتی و از طریق درگاه USB-C تغذیه می‌شود.

از دیگر نکات قابل ذکر، باید به حفظ جک 3.5 میلی‌متری هدفون در دستگاه و سیستم عامل اندروید 9 پای در پوسته‌ای از رابط کاربری EMUI 9 اشاره کنیم. البته شاید بسته به منطقه فروش، ظرفیت حافظه هواوی پی ۳۰ لایت متفاوت باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*