گلکسی ای ۷۰ و ای ۶۰ سامسونگ

سایت تنا مشخصات و تصاویر گلکسی ای ۷۰ و ای ۶۰ سامسونگ را فاش کرد

مشخصات و تصاویر گلکسی ای ۷۰ و ای ۶۰ سامسونگ (Samsung Galaxy A70 & A60) در سایت تنا رویت شدند. این دو گوشی میان‌رده با نمایشگر ناچ و دوربین سه گانه به زودی معرفی می‌شوند.

در حال حاضر تعداد گوشی‌های خانواده Galaxy A سامسونگ ۵ مدل است و به نظر می‌رسد حداقل دو مدل دیگر نیز در راه هستند. سایت رگولاتوری چینی تنا تصاویر و مشخصات اولیه‌ی دو گوشی گلکسی ای ۷۰ و گلکسی ای ۶۰ سامسونگ را منتشر کرده که نشان می‌دهد فاصله‌ی زیادی با رونمایی از اعضای جدید این خانواده نداریم. هر دو دیوایس به دوربین سه گانه در قاب پشتی خود مجهز هستند٬ مدل گلکسی ای 70 به یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده و مدل گلکسی ای 60 نیز از نمایشگر Infinity-O سامسونگ بهره می‌برد.

گلکسی ای ۷۰

گلکسی ای ۷۰ به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با ناچ قطره‌ای (یا همان نمایشگر Infinity-U ساخت سامسونگ) مجهز خواهد بود. اطلاعات دوربین‌های پشتی اعلام نشده است٬ اما پیش‌بینی می‌کنیم آن‌ها شامل سه ماژول معمولی٬ فوق عریض و سنسور تشخیص عمق باشند. به نظر می‌رسد پنل پشتی از نوعی شیب رنگی برخوردار است٬ اما آن همچنین می‌تواند خاکستری رنگ با قابلیت بازتاب نور در رنگ‌های فانتزی باشد.

ما می‌دانیم که یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب این گوشی قرار دارد که پس از گلکسی ای ۹ پرو ۲۰۱۶ می‌تواند صاحب بزرگ‌ترین باتری در گوشی‌های سری گلکسی ای سامسونگ باشد. ابعاد آن نیز ۱۶۴.۲ در ۷۶.۷ در ۷.۹ میلی‌متر است.

گلکسی ای ۶۰

در سمتی دیگر گلکسی ای ۶۰ به نظر می‌رسد با نمایشگر Infinity-O و دوربین سه‌گانه خود٬ مشابه گلکسی ای ۸ اس تازه معرفی شده باشد. این دیوایس به یک اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی٬ یک باتری ۳۴۱۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید نیز مجهز خواهد بود. ابعاد آن نیز ۱۵۵.۲ در ۷۳.۹ در ۷.۹ میلی‌متر بوده که کمی کوچک‌تر از گلکسی ای ۷۰ است.

در انتهای شماره مدل این گوشی‌ها عدد ۰ قرار دارد که مربوط به نسخه‌ی چینی آن‌ها است. شماره مدل گوشی ای ۷۰ SM-A7050 و ای ۶۰ نیز SM-A6060 است. مشخص نیست سامسونگ قصد دارد چه زمانی از این دو دیوایس جدید پرده بردارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه