گران ترین شهرهای جهان

گران ترین شهرهای جهان در سال 2019 معرفی شدند

همه ساله لیستی از گران ترین شهرهای جهان منتشر می‌شود که در طول سالیان گذشته سنگاپور در صدر این لیست یکه‌تازی می‌کرد، اما این شهر در لیست گران ترین شهرهای جهان در سال 2019 در کنار خود رقبای جدیدی می‌بیند.

هر ساله بر اساس بررسی اطلاعاتی که در خصوص قیمت 400 خدمات از 160 بخش کالایی و خدماتی تهیه می‌گردد، لیستی با عنوان گران ترین شهرهای جهان منتشر می‌شود. در سال گذشته سنگاپور در صدر این لیست یکه‌تازی می‌کرد، اما در لیست گران ترین شهرهای جهان در سال 2019 در کنار خود رقبای جدیدی را می‌بیند. در ادامه شهرهای این لیست را بررسی می‌کنیم.

لیست گران ترین شهرهای جهان در سال 2019

1.‌ پاریس، سنگاپور، هنگ کنگ

شهر سنگاپور همانند سال گذشته در صدر لیست گران ترین شهرهای جهان قرار دارد، اما دو شهر پاریس و هنگ کنگ که در سال گذشته به ترتیب در جایگاه دوم و چهارم قرار داشتند، توانسته‌اند خود را به صدر این لیست برسانند.

2. زوریخ

شهر زوریخ در سال گذشته در جایگاه چهارم لیست قرار داشت و در حال حاضر خود را به جایگاه دوم رسانده است، اما میزان هزینه‌های زندگی آن در طول سال گذشته تغییری نداشته و فقط به دلیل افزایش هزینه‌های شهرهای پاریس و هنگ کنگ در این جایگاه قرار گرفته است.

3. ژنو، اوزاکا

شهرهای ژنو سوئیس و اوزاکا ژاپن توانسته‌اند به صورت مشترک در جایگاه سوم این لیست قرار بگیرند. گفتنی است ژنو در سال گذشته در جایگاه هشتم و اوزاکا در جایگاه یازدهم قرار داشتند.

4. سئول، نیویورک، کپنهاگ

سئول، پایتخت کره جنوبی از جایگاه ششم سال گذشته به جایگاه چهارم سال 2019 رسیده است. همچنین شهرهای نیویورک آمریکا و کپنهاگ دانمارک به ترتیب از رتبه سیزدهم و هشتم به جایگاه چهارم دست پیدا کردند.

5. لس آنجلس، تل آویو

لس‌آنجلس کالیفرنیا و تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی توانستند از جایگاه دهم و نهم سال گذشته به صورت مشترک به جایگاه پنجم لیست گران ترین شهرهای جهان برسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*