می نوت بوک ایر 12.5 اینچی شیائومی

می نوت بوک ایر 12.5 اینچی شیائومی با پردازنده نسل هشتم اینتل معرفی شد

شیائومی که اخیرا خبر از آمدن لپ تاپ جدیدی را داده بود؛ امروز یک مدل تازه از می نوت بوک ایر (Mi Notebook Air) را با پردازنده نسل هشتم اینتل در کشور چین معرفی کرد. در ادامه به مشخصات و قیمت دستگاه اشاره خواهیم کرد.

معرفی این محصول در حالی است که کمپانی چینی در دسامبر 2018، می نوت بوک ایر را با تجهیز به پردازنده نسل هفتم اینتل نوسازی کرده بود. نوت بوک 12.5 اینچی جدید برای ثبت سفارش، از هم‌اکنون در دسترس مشتریان قرار دارد؛ فروش آن نیز از تاریخ هشتم فروردین ماه آغاز خواهد شد.

مشخصات می نوت بوک ایر 12.5 اینچی شیائومی

همان‌طور که گفته شد، این لپ تاپ بسته به مدل خریداری شده از پردازنده نسل هشتم M3 یا i5 اینتل بهره می‌برد. سایز دقیق باتری آن نامشخص است؛ اما بنابر ادعای شیائومی، تنها در عرض 35 دقیقه تا پنجاه درصد شارژ می‌شود. البته این نوت بوک ایر در تصاویر رسمی منتشر شده، بسیار باریک جلوه می‌کند؛ پس قاعدتا سایز باتری دستگاه نیز باید در تناسب با ابعادش باشد.

نمایشگر 12.5 اینچی لپ تاپ شیائومی، رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و حاشیه‌هایی به ضخامت 5.71 میلی‌متر دارد که مشابه محصول سال گذشته است. کیبورد برخوردار از نور پس‌زمینه و اسپیکرهای Harmann با توانایی پشتیبانی از صدای فراگیر DTS، از دیگر ویژگی‌های دستگاه به شمار می‌روند.

قیمت شیائومی می نوت بوک ایر 12.5 اینچی

این نوت بوک با پردازنده M3 و 4 گیگ رم، در دو نسخه 128 یا 256 گیگابایتی به فروش می‌رسد، به ترتیب با قیمت 536 و 596 دلار؛ همچنین نسخه مجهز به پردازنده Core i5 با 4 گیگ رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 640 دلار (4299 یوان) قیمت‌گذاری شده است.

می نوت بوک ایر 12.5 اینچی شیائومی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*