رونمایی از گوشی های سری هواوی پی 30

پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی های سری هواوی پی 30 ، امروز 17:30 (شروع شد)

امروز راس ساعت ۱۷:۳۰ شرکت هواوی میزبان یک رویداد ویژه در پاریس است که در آن از گوشی های سری هواوی پی 30 (Huawei P30) رونمایی خواهد کرد. گجت نیوز با پخش زنده این مراسم همراه شما خواهد بود.

شاید هواوی ماه‌های گذشته را در جنگ با سیاست‌مداران ایالات متحده گذرانده باشد٬ اما این باعث نشده تا غول گوشی‌ساز چینی٬ گوشی‌های هوشمند ضعیفی را روانه‌ی سایر بازارهای جهانی کند. معمولا پرچمداران این شرکت همگی از نظر قابلیتی غنی هستند و نوآوری‌های جذابی را با خود به همراه دارند. امروز٬ ششم فروردین ماه ۱۳۹۸ راس ساعت ۱۷:۳۰ کمپانی هواوی میزبان یک رویداد خبری ویژه در پاریس فرانسه است تا از جدیدترین دستاوردهایش در حوزه‌ی موبایل پرده بگشاید؛ امروز دو گوشی هواوی پی 30 و هواوی پی 30 پرو را از نزدیک ملاقات خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که گجت نیوز قصد دارد پوشش زنده ویدیویی را از مراسم رونمایی از گوشی های سری هواوی پی 30 داشته باشد. اگر شما هم از طرفداران این برند چینی هستید یا می‌خواهید با تازه‌ترین نوآوری‌های حوزه موبایل آشنا شوید٬ پیشنهاد می‌کنیم امروز ساعت ۱۷:۳۰ به ما سر بزنید.

مشخصات گوشی های سری هواوی پی 30

طی هفته‌های گذشته این شرکت تیزرهای تبلیغاتی از گوشی های سری هواوی پی 30 را منتشر کرده و در آن‌ها به معرفی برخی از قابلیت‌های جذاب ان‌ها پرداخته است. شاید یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها٬ دوربین این گوشی‌ها است که گفته می‌شود می‌توانند زوم پریسکوپی را ارائه کنند. در مجموع سه دوربین روی قاب پشتی آن‌ها قرار خواهد داشت. از دیگر قابلیت‌های آن‌ها می‌توان به ناچ قطره‌ای روی نمایشگر٬ تراشه‌ی کایرین 980 و یک رم ۶ گیگابایتی اشاره کرد. امروز بعد از ظهر می‌توانیم با تمام جزئیات مربوط به دو گوشی هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو آشنا شویم.

با ورود این گوشی‌ها به بازار٬ رقابت در بازار گوشی‌های پرچمدار اندرویدی بین هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پلاس با گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس سامسونگ بسیار جذاب خواهد شد.

پخش زنده مراسم رونمایی از خانواده هواوی پی 30


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه