مقایسه توانایی عکاسی در شب گلکسی اس ۱۰ پلاس ، آیفون ایکس و گوگل پیکسل ۳ (گجت تی وی)

دوربین گلکسی اس ۱۰ پلاس مجهز به Super Night است، آیفون ایکس دارای حالت خاصی نیست و گوگل پیکسل ۳ Night Sight را دارد؛ اما کدام یک از این سه پرچمدار در شب لحظات شما را بهتر ثبت می‌کنند؟

در این ویدیو قصد داریم توانایی عکاسی در شب دوربین سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس را با آیفون ایکس و گوگل پیکسل ۳ مقایسه کنیم. همه می‌دانیم هرچقدر دوربین گوشی ها قوی باشد، باز هم در شرایط کم نور به شدت دچار ضعف شده و خروجی‌های ضعیفی خواهند داشت.

اگر اهل عکاسی با موبایل هستید قطعا عکاسی در شرایط نور کم را بارها تجربه کرده و می‌دانید که در این شرایط فرقی نمی‌کند چه گوشی در دست دارید، خروجی‌ها نسبت به طول روز خیلی ضعیف‌تر خواهند بود. همچنین اگر قصد خرید گوشی با توانایی بالا در عکاسی شب داشته باشید، به هیچ عنوان گول تبلیغات را نخورید و به سراغ ویدیوهای مقایسه توانایی عکاسی در شب مانند ویدیو همین مطلب یا ویدیوهای مقایسه‌ای که کانال‌های بزرگ این عرصه تولید می‌کنند بروید.

قبل از شروع خوب است که بدانید دوربین سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس برای عکاسی در شب مجهز به حالت Super Night بوده، آیفون ایکس مجهز به حالت خاصی نیست اما گوگل پیکسل ۳ مجهز به Night Sight است که از زمان عرضه آن سرو صدای بسیار زیادی داشته است.

مقایسه عکاسی در شب گلکسی اس ۱۰ پلاس ، آیفون ایکس و پیکسل ۳

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چته؟ چرا پارس می کنی؟
    نه تشکری نه سلامی آخرشم که به گوینده بدبخت می توپی
    چقدر تعصب داری آخه ، کسی کاریت داشت که یه دفعه می پری؟

  2. فن های سامسونگ روشون نمیشه کامنت بزارن… .
    تقصیرشون نی بنده خدا ها… .
    گوینده فیلم هم وقتی دید دوربینش در حد پیکسل نبود شروع به تمجید از صفحه نمایشش کرد… .
    حاجی داری اشتباه میزنی… .
    موضوع عکاسی شبه نه صفحه نمایش… :/