همراه اول

اقدامات همراه اول برای حل مشکلات سیل زدگان گلستان و مازندران

پس از وقوع حادثه تلخ سیل در برخی از استان‌های کشور از جمله گلستان و مازندران، شرکت همراه اول وارد عمل شده و اقداماتی را برای حل مشکلات سیل زدگان و کمک به ارتباطات بهتر و پایدار در مناطق سیل‌زده انجام داده است.

در روزهای اخیر شاهد بارندگی شدید، غیر منتظره و بی سابقه‌ای در استان‌های گلستان و مازندران بودیم که منجر به جاری شدن سیل شد و خسارات زیادی را از خود بر جای گذاشت. در ادامه از روز گذشته سیل به استان‌های دیگر از جمله شیراز و لرستان نیز رسید و متاسفانه چندین نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

سیل گلستان

در استان گلستان، شدت بارش باران به حدی بود که گفته شد حجم باران یک سال به یکباره در یک روز بر سر مردم باریده است و در نتیجه وضعیت آق قلا و روستاهای اطرافش بحرانی شد. پس از این حادثه تلخ، همه نهادها و حتی مردم دست به کار شدند تا هر چه زودتر مشکلات سیل زدگان گلستان و مازندران را حل کنند. شرکت همراه اول نیز مثل همیشه وارد عمل شده و اقداماتی را برای کمک به سیل زدگان انجام داده است.

همراه اول دست به کار شد

اپراتور اول ارتباطی کشور در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود پس از حادثه تلخ سیل گلستان و مازندران، در اسرع وقت متخصصان فنی خود را به محل سایت‌های همراه اول در این دو استان اعزام کرده و رسیدگی زودهنگام به مشکلات را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده به دنبال وقوع سیل در شمال کشور و برای رفاه حال شهروندان و در راستای کمک‌رسانی هر چه بهتر در مناطق سیل زده، برقراری مکالمه و ارسال پیامک (درون شبکه و برون شبکه) در شهرهای آق قلا، بندر ترکمن، گمیشان و روستاهای اطراف رایگان است. امکان مکالمه و پیامک رایگان، ابتدا فقط برای روز یکشنبه 4 فروردین بود، اما در ادامه تا روز جمعه 9 فروردین 98 تمدید شد.

همراه اول

از دیگر اقداماتی که همراه اول برای کمک به سیل زدگان گلستان و مازندران انجام داد، پایداری شبکه ارتباطی در نقاط بحران‌زده بود. این شرکت با بهره‌گیری از تجارب سال‌های گذشته و حوادث اخیر، ارتباطات پایداری را در مناطق سیل‌زده برقرار کرد تا هیچ مشکلی از این بابت احساس نشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*