هواوی پی 30 پرو

هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) با دوربین شگفت انگیز معرفی شد

گوشی موبایل هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) مجهز به یک دوربین شگفت انگیز 40 مگاپیکسلی با زوم پریسکوپی٬ نمایشگر غول پیکر خمیده و یک باتری با ظرفیت بالا معرفی شد. در ادامه با سایر مشخصات فنی٬ قابلیت ها و قیمت هواوی پی ۳۰ پرو بیشتر آشنا شوید.

پس از ماه‌ها درز شایعات و اطلاعات مختلف٬ سرانجام گوشی موبایل هواوی پی 30 پرو با یک دوربین بی‌نظیر معرفی شد: یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زوم پریسکوپی که می‌تواند فاصله کانونی 125 میلی‌متری را ارائه کند. تثبیت کننده اپتیکال عکس (OIS) نیز کمک می‌کند تا عکس‌هایی شفاف و ویدیوهایی صاف را تولید کنید. هواوی و لایکا همچنین دو دوربین دیگر این گوشی را نیز با قابلیت‌های انحصاری به‌روزرسانی کرده‌اند.

دوربین‌های شگفت انگیز

سونی یک سنسور 40 مگاپیکسلی سفارشی را با آرایه‌های فیلتر رنگ RYYB (برای عکاسی بهتر در شرایط نوری کم) برای این گوشی طراحی کرده است. بالاترین ISO نیز دو برابر آنچه در هواوی میت 20 پرو وجود دارد است که با دیافراگم f/1.6 و تثبیت کننده اپتیکال عکس همراه خواهد بود. هواوی پی 30 پرو همچنین از یک دوربین 20 مگاپیکسلی فوق عریض (16 میلی‌متری) با فوکوس خودکار و یک سنسور ToF نیز بهره می‌برد. این سنسور برای افکت عمق میدان چند لایه استفاده می‌شود تا عکس‌هایی با افکت بوکه طبیعی‌تر ایجاد کند. زوم هیبریدی نیز در دوربین پشتی قرار دارد که می‌تواند تا 10 برابر بزرگ‌نمایی (و 50 برابر زوم دیجیتالی) را ارائه کند.

نمایشگر جدید با فناوری صدای درون صفحه

در جلوی قاب زیبای این گوشی بازطراحی عظیمی رخ داده است. یک نمایشگر 6.47 اینچی AMOLED با یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه را می‌توانید در جلوی این قاب ببینید که به مراتب بهتر از میت 20 پرو است. وضوح این صفحه +1080p خواهد بود. این نمایشگر خودش وظیفه‌ی یک اسپیکر روگوشی را نیز برای مکالمات شما ایفا می‌کند. این دومین نسل اسپیکرهای زیر نمایشگر است که می‌تواند صدایی عمیق‌تر و درز صدای کمتر را ارائه کند. شما می‌توانید برای شنیدن صدا گوشتان را در هر کجای صفحه که خواستید قرار دهید. استفاده از این فناوری بدان معناست که خبری از اسپیکرهای استریو در این وشی نیست. هواوی یک اسپیکر بزرگ را نیز در زیر گوشی قرار داده است.

هواوی پی 30 پرو

ناچ بالای صفحه بسیار کوچک‌تر از نسل پیشین است. یک دوربین سلفی باکیفیت 32 مگاپیکسلی با افکت بوکه بهبود پیدا کرده٬ اما سخت افزار اسکن چهره سه بعدی از این گوشی حذف شده است.

مشخصات فنی هواوی پی 30 پرو

هواوی پی 30 پرو از پردازنده‌ی کایرین 980 قدرت می‌گیرد که یک خنک کننده در وظایف سنگین به کار می‌افتد. در بخش حافظه یک رم 6 یا 8 گیگابایت و حافظه‌ی داخلی 512 گیگابایتی را می‌توان در اینجا یافت. البته شما می‌توانید با کارت‌های حافظه‌ی جدید NM نیز این فضای ذخیره سازی را افزایش دهید.

هواوی پی 30 پرو

هواوی پی ۳۰ پرو ارائه کننده‌ی بهترین فناوری شارژ در بین گوشی‌ها است. شما می‌توانید باتری 4,200 میلی‌آمپر ساعتی این دیوایس را با فناوری سوپر شارژ 40 وات شارژ کنید. همچنین شارژ بیسیم سریع 15 وات و شارژ بیسیم معکوس برای شارژ کردن سایر گوشی‌ها نیز در اینجا دیده می‌شود. این گوشی بین یک فریم فلزی و دو پنل شیشه‌ای در پشت و جلو ساندویچ شده است. تاییدیه IP68 در آن به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب است. همچنین رنگ‌بندی٬ قیمت و زمان عرضه آن نیز در مطلبی جداگانه اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*