گوشی ویوو S1

گوشی ویوو S1 با نمایشگر بزرگ و دوربین پاپ آپ 24 مگاپیکسلی از راه رسید

کمپانی چینی Vivo از تازه‌ترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. ویوو S1 دستگاهی میان رده است و چهره‌ای مشابه مدل V15 دارد که چند هفته پیش معرفی شده بود.

مشخصات سخت افزاری این دو محصول هم تقریبا یکسان است. ویوو S1 نمایشگری 6.53 اینچی و بدون ناچ با وضوح فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5 به 9 دارد. همچنین از تراشه هلیو P70 مدیاتک همراه با 6 گیگ رم قدرت می‌گیرد. حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قابلیت ارتقا از طریق کارت microSD، دیگر وجه اشتراک گوشی های ویوو اس 1 و وی 15 محسوب می‌شود.

محصول جدید، دارای یک دوربین سلفی 24.8 مگاپیکسلی با مکانیسم پاپ آپ است و در قاب پشتی خود نیز، یک ماژول سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین زاویه باز 8 مگاپیکسلی و سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی دارد. گوشی Vivo S1 از وجود دستیار صوتی Jovi هم بهره می‌برد و کاربران می‌توانند با فشردن یک دکمه در لبه سمت چپ دستگاه، آن را فرابخوانند.

این دستگاه یک باتری 3940 میلی‌آمپری ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی دارد. برای فراهم کردن تجربه گیمینگ بهتر، حالت Game Turbo نیز در گوشی ویوو S1 گنجانده شده است. محصول جدید کمپانی چینی، در رنگ‌های آبی و صورتی با قیمتی معادل 342 دلار و از تاریخ اول آوریل (12 فروردین) به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اون چیه از گوشیه زده بیرون