هواوی پی 30 لایت

هواوی پی 30 لایت بی سر و صدا معرفی شد

گوشی هوشمند هواوی پی 30 لایت – Huawei P30 Lite بی سر و صدا با چیپست کایرین 710 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، امکانات و قیمت هواوی P30 لایت آشنا خواهید شد.

به دنبال معرفی گوشی های خانواده P30، هم اکنون هواوی با قرار دادن گوشی هوشمند جدید پی 30 لایت در وب‌سایت رسمی Huawei Canada، این اسمارت فون جدید را در سکوت خبری معرفی کرده است. در گذشته پیش‌فروش این گوشی از طریق برخی فروشندگان فیلیپینی آغاز شده بود و ما با بسیاری از مشخصات سخت افزاری هواوی پی 30 لایت آشنا شده بودیم. با اینکه سازندگان در وب‌سایت خود اشاره‌ای به مشخصات فنی نداشتند، ولی شرکای آن‌ها یعنی Freedom و Videotron، اطلاعات کامل را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

با این که ممکن است نام P30 شما را ابتدا سردرگم کند، اما باید بگوییم که نسخه Lite یک گوشی میان رده است. این گوشی موبایل به چیپست کایرین 710 همراه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و کاربران در کشور فیلیپین می‌توانند در صورت تمایل، آن را با رم 6 گیگابایتی خریداری کنند. سازندگان از دوربین پشتی سه گانه استفاده کرده‌اند تا برای نخستین بار، شاهد یه گوشی از سری Lite هواوی با سه سنسور دوربین در بخش عقب باشیم.

دوربین سه گانه پی 30 لایت هواوی از سنسور اصلی 24 مکاپیکسلی، سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی با لنز عریض و سنسور سوم 2 مگاپیکسلی برای سنجش عمق تشکیل شده است، همچنین برای ثبت تصاویر سلفی می‌توان از سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده کرد؛ این سنسور دوربین در ناچ کوچکی که در بالای نمایشگر 6.15 اینچی وجود دارد، تعبیه شده و می‌تواند تصاویر مختلف را با کیفیت بالا ثبت کند.

نمایشگر گوشی از نوع LCD بوده و با وضوح 1080×2312 با نسبت 19.5:9 ساخته شده است؛ این یعنی موبایل جدید هواوی کمی بلندتر از سایر موبایل های موجود با نسبت 19:9 خواهد بود. گوشی هواوی پی 30 لایت با فناوری Quick Charge همراه شده است و به جای سرعت 22.5 وات که در سایر پرچمداران این خانواده دیده‌ایم، می‌تواند موبایل شما را با سرعت 18 وات شارژ کند. این دستگاه قدرت خود را از یک باتری 3340 میلی‌آمپر دریافت می‌کند و کاربران می‌توانند دستگاه را از طریق پورت USB-C شارژ کنند.

پیش‌فروش این گوشی هم‌اکنون آغاز شده و تا 10 آوریل (21 فروردین) ادامه دارد. نخستین افرادی که برای خرید این گوشی اقدام می‌کنند، اگر دستگاه را از فروشگاه‌های منتخب خریداری کنند، دستبند هوشمند Band 3 Pro را هم به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. متاسفانه خبری از رنگ سفید نبوده و کاربران می‌توانند P30 لایت هواوی را در دو رنگ مشکی و آبی، با قیمت 429.95 دلار کانادا که برابر 320 دلار آمریکا (285 یورو) است، خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. در قیاس با A7 2018 رقیبخیلی قدرتمند تریه… .
    قیمت اون لگن410دلاره این 320 دلار… .
    هر چند اگه همین گوشی بیاد ایران با توجه به نظارت زیبای ارگان های لاشخور خور مملکتمون زیر ۴ تومن قیمت نمیخوره… !!!
    در حالی که A7 2018 زیر ۳۳۰۰ میشه پیدا کرد… .
    که همین لگن اقلا یه تایپ C نداره… .
    فست شارژم که نداره،در حالی که P30 لایت یه ۱۸ وات روشه.. !!!
    اما اگه بخوایم عمیق‌تر نگا کنیمP30 لایت مقابل Mi 9 SE عین لیوان و تُنگ میمونن… .
    هر چند موبوتل Mi 9 SE سیصد دلاری رو با قیمت 6میلیون آورده… :/
    در کل نکته اخلاقیش این بود که گوشی نگیرید چون به ف الهی میروید… .

  2. یک سوال برام پیش اومد ایا کسی هم هست که پول بده بابت این به اصطلاح گوشی؟