لنوو زد 6 پرو با دوربین 100 مگاپیکسلی در راه است

امروزه دوربین یکی از نوآورانه‌ترین بخش‌هایی مورد طراحی در گوشی‌های هوشمند است و سازندگان سعی می‌کنند با قابلیت‌های جالب، مشتریان را به خرید محصولات خود ترغیب کنند. اینبار لنوو با گوشی هوشمند لنوو زد 6 پرو و دوربین صد مگاپیکسلی‌اش قصد دارد تا برای رقبا عرض اندام کند.

لنوو به عنوان دومین سازنده بزرگ لپتاپ در دنیا، توفیق کسب جایگاهی مشابه در بازار گوشی‌های هوشمند را نداشته، با این وجود مسرانه تلاش می‌کند تا در بازار بماند و با رقبا دست و پنجه نرم می‌کند. یکی از جدیدترین بازیکنان تیم لنوو گوشی هوشمند لنوو زد 6 پرو است که گویا قرار است با دوربین صد مگاپیکسلی وارد کارزار شود.

لنوو زد 6 پرو

گرچه تاکنون اطلاعاتی از گوشی جدید لنوو به دست نیامده، اما نایب رئیس این کمپانی چینی در حساب کاربری ویبو خود با هشتگی که ترجمه آن می‌شود «100 مگاپیکسل» و همچنین اشاره به نام Lenovo Z6 Pro، اشاره‌هایی به این گوشی کرده است.

البته با توجه به اینکه کوالکام در سال میلادی جاری به یک گوشی با دوربین 100 مگاپیکسلی اشاره کرده بود، شنیدن خبر گوشی جدید با دوربین صد مگاپیکسلی لنوو چندان شوکه کننده نیست.

در هر صورت پیشنهاد می‌کنیم حواستان را جمع کنید؛ چرا که کمپانی‌ها گاهی اوقات دست به اغراق حین بازاریابی و تبلیغ محصولات خود می‌زنند و ممکن این اخبار و شایعات نیز ترفند و حیله لنوو باشد. با این حال امیدواریم هرچه زودتر اطلاعات بیشتری از گوشی جدید فاش شود تا بتوان این ادعا را دقیق‌تر مورد بررسی قرار داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نه بابا خدایی ؟؟؟؟؟