هواوی پی 30

شیائومی با انتشار پست‌های فیس بوکی، هواوی پی 30 را به سخره گرفت!

شرکت شیائومی، با انتشار چند پست فیس بوکی، شرکت گوشی‌ساز چینی رقیبش را دست انداخت. در این پست، گوشی شیائومی می 9 با هواوی پی 30 و هواوی پی ۳۰ پرو مقایسه شده و درواقع هواوی را به سخره گرفته است.

بعد از انتشار پست‌های طعنه‌آمیز سامسونگ درباره محصولات اپل، این مرتبه نوبت به شیائومی رسیده تا رقیب خانگیش را مورد تمسخر قرار بدهد. در این دو پست فیس بوکی شیائومی، هواوی پی 30 و هواوی پی 30 پرو هدف حمله قرار گرفته‌اند.

طعنه‌های شیائومی درباره قیمت گزاف هواوی پی 30

در اولین پست، تصویری از لحظه اعلام قیمت دو گوشی هواوی P30 و P30 Pro حین رونمایی‌شان در رویداد شهر پاریس منتشر و در پایین آن سوالی تحت عنوان «آیا (پرداخت چنین مبلغی) ضروری است؟» (?Is this really necessary) قرار گرفته است.

هواوی پی 30

در دومین پست شیائومی در حساب کاربریش در فیس بوک، به وسیله مقایسه قیمت هواوی پی 30 و شیائومی می 9، قیمت بالای پرچمدار تازه وارد هواوی مورد تمسخر قرار گرفته است. در این عکس، تمامی مشخصات دو گوشی ذکر و قیمت دارای اختلاف زیاد هر دو گوشی، با فونتی بزرگتر درج شده است.

هواوی پی 30

شیائومی در متن پایین این تصویر آورده عقیده آن‌ها، ارائه محصولاتی فوق‌العاده به ازای قیمت‌هایی صادقانه است. استفاده از هشتگ HonestPrices# در این متن باز هم نشان از طعنه شیائومی به هواوی دارد. در ادامه این متن ذکر شده آیا واقعا یک گوشی پرچمدار، باید قیمت بسیار زیادی داشته باشد؟

هر دو گوشی شیائومی می 9 و هواوی پی 30 جزو پرچمداران کنونی بازار موبایل محسوب می‌شوند. تراشه کایرین 980 محصول هواوی و چیپست اسنپدراگون 855 گوشی شیائومی 7 نانومتری بوده و توان بسیار بالایی دارند. ابعاد نمایشگر 6.39 اینچی شیائومی Mi 9 کمی از صفحه نمایش هواوی P30 بزرگتر است.

ماژول دوربین اصلی پرچمداران شیائومی و هواوی سه گانه است، با این تفاوت که حداکثر رزولوشن عکس‌های دوربین پرچمدار Xiaomi دارای وضوح تصویر 48 مگاپیکسل و بیشترین رزولوشن تصاویر دوربین پرچمدار برترین گوشی‌ساز چینی، 40 مگاپیکسل خواهد بود. شیائومی در پست فیس بوکی خود، به نمره 107 و 99 شیائومی می 9 در بخش عکاسی و فیلم برداری بر اساس سیستم امتیازدهی DxOMark و همچنین اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی اشاره کرده است. داشتن توان خروجی 20 واتی شارژ وایرلس، برای اولین مرتبه در دنیای فناوری ارائه شده است. با وجود تمام این قابلیت‌ها، شیائومی می 9 برابر 499 یورو و هواوی پی 30 برابر 799 یورو قیمت دارد.

در حال حاضر، شیائومی و وان پلاس تنها گوشی‌سازانی هستند که محصولاتی تحت عنوان قاتل پرچمدار ارائه می‌کنند. گوشی های قرار گرفته در این دسته‌بندی، حداقل روی کاغذ مشخصات فنی یکسان و حتی بالاتری نسبت به پرچمداران دیگر شرکت‌ها دارند، در حالی که قیمتشان بین 200 تا 300 دلار از آن‌ها کمتر است. شیائومی و وان پلاس طی چند سال اخیر نشان داده‌اند این برتری صرفا روی کاغذ نبوده و پرچمداران اقتصادی آن‌ها، شانه به شانه محصولات بالارده دیگر شرکت‌ها حرکت می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. دم شیائومی گرم که ارزون میفروشه گوشی های پچمدارشو و گرون فرئش نیست مثل بقیه شرکت ها

  2. حق داره دیگه با 3 برابر پول دوربین بهتری داره فقط

  3. مدتها فقط ال جی میخریدم تا به خاطر جبر اقتصادی مجبور شدم امکانات یکسان رو از یک برند کمتر مطرحی مثل شیائومی خرید کنم. باور کردنی نبود. الان پنج ساله که فقط شیائومی دارم و در ضمن به هر کسی هم معرفی کردم از من تشکر کرده. به خاطر فیدبک ها بهتر فکر کنم که وان پلاس گوشی های بهتری داشته باشه و مترصد موقعیتی هستم که وان پلاس بخرم.
    سامسونگ و ال جی اصلا قابل مقایسه با شیائومی در قیمتهای یکسان و حتی بیشتر نیستند. شما باید شیائومی داشته باشید تا بدونید که چی میگم. همه چیز استاندارد و قابل قبول هست. بارها گوشی من زمین خورده اما با کمال تعجب میبینم که چیزیش نمیشه. اما یک گوشی ال جی داشتم یه کم عرق کردم و میکروفونش قطع شد اما گوشی شیائومی من تو قابلمه آب گوجه (برای تهیه رب) افتاد اما هیچیش نشد

  4. واقعا هم گوشی چینی نباید قیمتش بالا تر از ۷۰ ۸۰ دلار باشه

  5. احسنت به شیائومی واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم .گوشی پرچمدارش از هر نظر خوب هست( بدون تعصب گفتم)