گوشی اوپو رینو

مشخصات فنی و تصاویر گوشی اوپو رینو در TENAA فاش شد

گوشی اوپو رینو (Oppo Reno) به تازگی در TENAA رویت شده است. به لطف این اتفاق، در کنار دیدن تصاویر گوشی اوپو رینو، به مشخصات فنی آن نیز پی بردیم.

شرکت اوپو قرار است گوشی رینو را در روز دهم آوریل (بیست و یکم فروردین) رونمایی کند. با نزدیک شدن به این رویداد، اخبار و اطلاعات بیشتری درباره آن به گوشمان می‌رسد. بعد از انتشار اخباری درباره سیستم خنک کننده مایع و دوربین پاپ آپ اوپو رینو، به تازگی شاهد ظاهر شدن آن در وب سایت TENAA بوده‌ایم.

مشخصات فنی گوشی اوپو رینو

شماره مدل گوشی اوپو Reno در این وب سایت PCAM00 و PCAT00 بوده است. این دو شماره مدل، به نسخه قدرت گرفته از اسنپدراگون 710 اوپو Reno اشاره دارند، اما قرار است نسخه‌ای مجهز به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 855 نیز برای آن عرضه شود. پیش از بررسی سایر مشخصات فنی گوشی و همچنین مشاهده تصاویر انتشار یافته از آن در وب سایت TENAA، نگاهی به رندرهای Oppo Reno خواهیم انداخت.

گوشی اوپو رینو قرار است بر اساس حافظه، در سه نسخه متفاوت عرضه شود. دو نسخه به 6 گیگابایت رم مجهز شده و تفاوت آن‌ها، در استفاده از 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت ظرفیت داخلی خواهد بود. سومین نسخه، از 8 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد.

نمایشگر گوشی 6.4 اینچی با پنل AMOLED بوده به رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2340 در 1080 پیکسل) مجهز شده است. در ادامه، تصاویر منتشر شده از گوشی اوپو Reno در وب سایت TENAA را مشاهده می‌کنیم.

نسخه قدرت گرفته از تراشه اسنپدراگون 710، به یک دوربین دوگانه دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و سنسور کمکی 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. رزولوشن دوربین سلفی، که به شکلی عجیب به صورت چرخشی از لبه بالایی گوشی بیرون می‌آید، 16 مگاپیکسل است. به عنوان دیگر قابلیت‌های گوشی اوپو رینو باید به استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، مجهز شدن به اندروید 9 پای به صورت پیش‌فرض و بهره بردن از یک باتری با ظرفیت 3680 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

نسخه دارای تراشه اسنپدراگون 855، همرده با دیگر پرچمداران بازار، به قابلیت‌های منحصربه‌فردی همچون دوربین سه گانه با توانایی زوم 10 برابری، سیستم خنک‌کنندگی نوین و سیستم شارژ سریع دارای توان خروجی 50 وات مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود بعدها، دو نسخه دیگر نیز از گوشی اوپو رینو عرضه شوند. سومین نسخه، به یک مودم موبایل 5G مجهز خواهد شد. نسخه چهارم به عنوان یک گوشی لوکس با پسوند Lamborghini Edition، از 12 گیگابایت حافظه رم، 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی از نوع UFS 3.0 و یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد.