کنترل پخش ویدیو در اینستاگرام

قابلیت کنترل پخش ویدیو در اینستاگرام به زودی فعال می‌شود

قابلیت کنترل پخش ویدیو در اینستاگرام به زودی به اپلیکیشن‌های موبایل این شبکه اجتماعی افزوده خواهد شد. از سال‌ها پیش منتظر دیدن چنین قابلیتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام بودیم.

اینستاگرام از ماه‌ها قبل، مرز 1 میلیارد کاربر فعال ماهیانه را رد کرده است، اما همچنان جای پیشرفت زیادی داشته و با وجود افزوده شدن ویژگی‌های متعدد به آن از زمان خریداری شدن توسط فیس بوک، هنوز کاستی‌های متعددی درونش مشاهده می‌شود. به عنوان نمونه‌ای بارز باید به عدم توانایی برای کنترل پخش ویدیو در اینستاگرام اشاره کرد،

این در حالی است که با توجه به متمرکز بودن اینستاگرام روی محتواهای چند رسانه‌ای یعنی تصویر و مخصوصا ویدیو، وجود چنین قابلیتی برای آن جزو بدیهیات به نظر می‌رسد!

بر اساس گفته‌های یکی از کاربران توییتری، که پیشتر نیز اخبار موثقی درباره فیس بوک و اینستاگرام منتشر کرده بود، به زودی قابلیت کنترل پخش ویدیو در اینستاگرام توسعه می‌یابد. به این ترتیب، برای رسیدن به قسمتی خاص از یک ویدیوی 60 ثانیه‌ای (یا کمتر)، نیازمند انتظار تا فرا رسیدن آن فریم خاص نخواهید بود!

این کاربر با انتشار فایل GIF بالا، ادعایش را به اثبات رساند. در این ویدیو کاربر قادر است بین فریم‌های فایل ویدیویی جابه‌جا شده و به راحتی، پخش را به ثانیه مورد نظر ببرد. انتظار داریم قابلیت کنترل پخش ویدیو در اینستاگرام ابتدا برای آزمایش، در اختیار تعدادی محدود از کاربران قرار بگیرد و سپس برای استفاده عموم منتشر شود. با توجه به احساس شدن جای خالی چنین امکانی، انتظار نداریم کنترل پخش ویدیو در اینستاگرام جزو قابلیت‌هایی باشد که بعد از آزمایش، به دلایلی هرگز در نسخه پایدار عرضه نمی‌شوند.

قابلیتی مشابه، به قسمت استوری نیز افزوده خواهد شد. البته نیاز به کنترل پخش ویدیو در اینستاگرام استوری، به خاطر حداکثر طول 15 ثانیه‌ای آن‌، کمتر از فایل‌های ویدیویی بارگذاری شده در فید است، اما همچنان، پیاده‌سازی آن ما را خوشحال خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. امیدوارم این قابلیت زودتر بیاد