ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ

بررسی دو مدل ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ

ماشین های لباسشویی سامسونگ در مدل‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند. در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ها و قابلیت‌های دو مدل ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ را بررسی کنیم.

ماشین‌ های لباسشویی‌ سامسونگ که در چند سال اخیر با سری جدید ادواش شناخته‌ می‌شوند به دلیل طراحی جدید خود با درِ دوم و امکان اضافه کردن لباس پس از شروع برنامه شستشو بسیار مورد توجه قرار گرفتند. اما مدل‌های متنوع ماشین‌ لباسشویی سامسونگ تنها به سری ادواش خلاصه نمی‌شود. به غیر از این سری، ماشین های لباسشویی سامسونگ دارای مدل‌های اقتصادی نیز هستند که در عین داشتن قابلیت‌های کاربردی و منحصربه‌فردی همچون فناوری حباب‌ساز Eco Bubble‎، فناوری Bubble Soak (لکه‌زدایی قوی)، شستشوی سریع (در 15 دقیقه)، موتور دیجیتال اینورتر و… از دستگاه‌های کارآمد و مقرون‌به‌صرفه بازار به شمار می‌روند.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ

ماشین های لباسشویی را می‌توان بر اساس معیارهای گوناگونی دسته‌بندی کرد، از طراحی و قیمت ماشین گرفته تا میزان مصرف‌ انرژی و نوع شستشوی لباس‌ها که هر سری و مدلی را از دیگر مدل‌های موجود متمایز می‌کند. یکی از مهم‌ترین ملاک‌های گروه‌بندی ماشین لباسشویی ظرفیت دیگ است. این ظرفیت معمولا از 5 و 6 کیلوگرم شروع شده و تا 12 کیلوگرم  را نیز شامل می‌شود.

ماشین های لباسشویی‌ با ظرفیت 8 کیلوگرم برای خانواده‌های با جمعیت متوسط و نسبتا شلوغ مناسب هستند و می‌تواند نیازهای روزانه این خانواده‌ها را به خوبی برطرف کند. در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به ماشین های لباسشویی اقتصادی سامسونگ که ظرفیت دیگ آن‌ها 8 کیلوگرم است.

Q1255: زیبا و محکم

ماشین لباسشویی Q1255 سامسونگ با طراحی مدرن و پیشرفته خود ظاهری شیک و دلربا به دکور خانه شما می‌بخشد. درِ براق و کریستالی Q1255 اولین نکته‌ای است که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. در مورد قابلیت‌های برجسته این ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ می‌توان به دو فناوری Eco Bubble و Bubble Soak اشاره کرد. فناوری Eco Bubble به منظور شستشوی کامل و بدون نقص لباس‌ها طراحی شده است. در این فناوری برای تولید حباب از ترکیب مواد شوینده، آب سرد و هوا استفاده می‌شود. حباب‌های تولید شده از این ترکیب به درون بافت و الیاف پارچه لباس نفوذ کرده و تمامی لکه‌ها و چرک‌ها را  از بین می‌برد. با استفاده از فناوری Eco Bubble زمان کمتری برای شستن لباس‌ها صرف می‌شود و در نتیجه میزان مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش  می‌یابد. موضوعی که باعث شده تا Q1255 برچسب انرژی ++A را دریافت کند.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ

گاهی اوقات لکه‌های روی لباس سرسختی زیادی نشان می‌دهند و خیال رفتن ندارند، برای این مواقع فناوری Bubble Soak یا همان لکه‌زدایی قوی آماده خدمت است. کافی است دکمه Bubble Soak را روی ماشین لباسشویی فعال کنید و پس از چند لحظه شاهد پاک شدن سمج‌ترین لکه‌‌ها از روی لباس‌ باشید.

ماشین لباسشویی Q1255 سامسونگ در دو رنگ سفید و نقره‌ای موجود است.

Q1467‏: دونده سریع استقامت

ماشین لباسشویی مدل Q1467 یکی دیگر از اعضای سری‌های اقتصادی 8 کیلویی سامسونگ است. Q1467 با تکیه بر قدرت موتور دیجیتال اینورتر خود همچون دونده‌ای سریع اما خستگی‌ناپذیر به جنگ لباس‌های چرک می‌رود.

در موتور دیجیتال اینورتر کار شستشو با آب سرد انجام می‌شود که در مقایسه با موتورهای معمولی به انرژی کمتری نیاز دارد و عملکرد کم‌ سروصداتری را به نمایش می‌گذارد. با کمتر شدن قطعات متحرک در موتورهای دیجیتال اینورتر طول عمر بیشتر دستگاه را شاهد هستیم. به گونه‌ای که سامسونگ آن را تا 10 سال ضمانت می‌کند. علاوه بر موتور دیجیتال اینورتر، فناوری Eco Bubble کمک کرده تا ماشین لباسشویی Q1467 به دستگاهی کم‌مصرف تبدیل شود، به گونه‌ای که روی بدنه آن می‌توانید برچسب انرژی +++A را مشاهده کنید. در حالت خشک‌کن، سرعت چرخش به 1400 دور در دقیقه می‌رسد.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ

همچنین قابلیت عیب‌‌یاب خودکار (Smart Check) در این ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ وجود دارد تا برای شناسایی اختلالات پیش آمده در کار ماشین لباسشویی نیازی به مراجعه حضوری و هزینه‌های اضافی نباشد. بر این اساس کارهای مربوط به عیب‌یابی Q1467 به سادگی از طریق یک اپلیکیشن در گوشی های هوشمند انجام می‌شود.

فناوری Bubble Soak، شستشوی سریع در 15 دقیقه و طراحی منحصربه‌فرد دیگ الماسه برای محافظت از الیاف لباس‌ها بخش دیگری از قابلیت‌های برجسته ماشین لباسشویی Q1467 سامسونگ است.

این ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ در دو رنگ سفید و نقره‌ای در دسترس خریداران قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه