بررسی ویدیویی لنوو لژیون Y740 ، یک لپ تاپ گیمینگ خوش قیمت

در نمایشگاه CES 2019 که چند ماه پیش برگزار شد یکی از محصولات پرطرفدار معرفی شده لپ تاپ گیمینگ لژیون Y740 لنوو بود. امروز  می‌خواهیم طراحی و مشخصات سخت افزاری Legion Y40 را مورد بررسی قرار دهیم، با گجت نیوز همراه باشید.

برای آن دسته از کاربرانی که ساعات زیادی از لپ تاپ خود برای اجرای بازی های روز استفاده می‌کنند شرکت لنوو یک لپ تاپ گیمینگ بسیار جذاب دارد. لپ‌تاپ Legion Y740 لنوو چیزی است که نیاز یک بازیخور یا گیمیر را می‌تواند برطرف کند. لنوو Y740 که نسل جدیدتر Y730 هست از لحاظ طراحی هیچ تفاوتی با نسخه پیشین خود ندارد و در دو اندازه 15 و 17 اینچی عرضه شده و به جز ابعاد نمایشگر از لحاظ دیگر مشخصات سخت‌افزاری تقریبا تفاوتی ندارند. مغز متفکر لنوو Y740 پردازنده نسل هشتم Core i5-8300H اینتل قرار گرفته که با پیکربندی i7-8750H نیز در دسترس خواهد بود. همچنین لژیون وای ۷۴۰ تا 32 گیگابایت رم را پشتیبانی می‌کند ولی فعلا در آن 8GB + 8GB 3200MHz Corsair حافظه اورکلاک شده قرار دارد.

توضیحات ابتدایی این مطلب را با یک جمله هیجان انگیز به پایان می‌رسانم و شما را به دیدن این ویدیو دعوت می‌کنم؛ بر روی این لپ تاپ برچسب کارت گرافیک های سری NVIDIA RTX قرار گرفته که ضربان قلب هر گیمری را بالا خواهد برد.

ویدیوی بررسی لپ تاپ گیمینگ لنوو لژیون Y740

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. لطفا یه پست هم برای بهترین لپتاپ های مهندسی بزارید مرسی❤👏